فیلم ، گردباد و سیل در آمریکا، دستکم 4 کشته برجا گذاشت

به گزارش گلچینی از بهترین ها، سیل و گردباد در ایالت های مرکزی آمریکا که از چند روز قبل شروع شده، ضمن بر جا گذاشتن حداقل 4 کشته، ساکنان بعضی مناطق را مجبور به ترک منازل مسکونی نموده است.

فیلم ، گردباد و سیل در آمریکا، دستکم 4 کشته برجا گذاشت

به گزارش گروه بین الملل گلچینی از بهترین ها، مقام های آمریکایی در واکنش به بارش شدید باران، سیل و گردباد در روزهای اخیر که مناطق وسیعی از ایالت های اوکلاهما، آیووا، کانزاس و میزوری آمریکا را در بر گرفته و تلفات انسانی برجا گذاشته، دستور تخلیه بعضی مناطق سیل زده را صادر کردند.

شبکه سی بی اس نیوز عصر چهارشنبه به وقت واشنگتن (شامگاه پنجشنبه به وقت تهران) مرگ حداقل چهار آمریکایی بر اثر سیل و گردباد در ایالت های مرکزی این کشور را تایید کرد.

طبق این گزارش، مقام های آمریکایی در واکنش به بالا آمدن سطح آب رودخانه ها بر اثر بارش های شدید چند روز اخیر از ساکنان بعضی شهرهای کوچک در ایالت های اوکلاهما و کانزاس خواستند که مناطق مسکونی شان را ترک نمایند.

سیل در آمریکا

آنطور که این شبکه آمریکایی خبر داده، سطح آب رودخانه آرکانزاس به سطحی بی سابقه بالا آمده و رودخانه ها در میزوری و می سی سی پی هم بالا آمده اند.

پیش بینی های هواشناسی در آمریکا حاکی از آن است که امروز پنجشنبه هوای بارانی و گردباد در ایالت های اوکلاهما، میزوری و کانزاس ادامه خواهد یافت.

کوین استیت فرماندار اوکلاهما با هشدار درباره وضعیت سیل و گردبار در این ایالت گفت: بزرگ ترین نگرانی ما، بارش باران است.

بنا بر گزارش رسانه های آمریکایی، روز سه شنبه حداقل 33 مورد گردباد در میزوری و کانزاس و در روز دوشنبه هم 24 مورد گردباد در تگزاس و اوکلاهما مخابره شده است.

ق

منبع: خبرگزاری فارس

به "فیلم ، گردباد و سیل در آمریکا، دستکم 4 کشته برجا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، گردباد و سیل در آمریکا، دستکم 4 کشته برجا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید