قرارداد یک میلیون دلاری شرکت های ایرانی در نمایشگاه صنایع ازبکستان

به گزارش گلچینی از بهترین ها، شرکت های جمهوری اسلامی ایران در سرانجام نمایشگاه بین المللی صنایع ازبکستان پیروز به امضای قرارداد یک میلیون دلاری در زمینه صادرات سیلندر گاز شدند.

قرارداد یک میلیون دلاری شرکت های ایرانی در نمایشگاه صنایع ازبکستان

به گزارش خبرنگار گلچینی از بهترین ها در تاشکند، شرکت های جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی صنایع ازبکستان در زمینه فراوری سیلندر گاز و بست های فلزی قرارداد یک میلیون دلاری منعقد نمودند.

در این نمایشگاه 15 شرکت صنعتی ایران در زمینه های سیلندر گاز و دیگهای بخار، فوم و قطعات خودرو و راه سازی شرکت کردند.

شرکت های ایرانی در این نمایشگاه بین المللی صنایع ازبکستان حضور فعال داشتند و در آخر نیز از طرف مجری نمایشگاه بین المللی ازبکستان لوح تقدیر دریافت کردند.

غلامرضا شفیعی رئیس مرکز تجاری ایرانیان در ازبکستان از آمادگی همکاری شرکتهای ایرانی با شرکت های حاضر در نمایشگاه اطلاع داد.

وی ادامه داد: شرکتهای ایرانی در همه زمینه ها و تخصص ها آماده برگزاری همایش های تخصصی و تجاری در ازبکستان می باشد.

در انتها مقرر شد در سال شمسی جاری با همکاری مجری نمایشگاه بین المللی ازبکستان و سازمان توسعه تجارت ایران چندین نمایشگاه تخصصی در تاشکند برگزار نمایند.

در این نمایشگاه که توسط شرکت بین المللی نمایشگاهیIEG Uzbekistan برپا شده است، بیش از 150 شرکت از 16 کشور دنیا مانند جمهوری اسلامی ایران، اتریش، ارمنستان، بلاروس، آلمان، هند، قزاقستان، چین، لیتوانی، روسیه، ترکیه، اوکراین، فرانسه، سوئیس، سوئد و ازبکستان حضور داشتند.

نمایشگاه بین المللی صنایع با همکاری وزارت حالت های فوق العاده، کمیته دولتی زمین شناسی و منابع معدنی ازبکستان، شرکت سهامی اوز.اتویول، شرکت سهامی اوز.کیمیا.صنعت، اتاق بازرگانی و صنایع ازبکستان و شهرداری تاشکند برگزار و دیروز به کار خود انتها داد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "قرارداد یک میلیون دلاری شرکت های ایرانی در نمایشگاه صنایع ازبکستان" امتیاز دهید

1 کاربر به "قرارداد یک میلیون دلاری شرکت های ایرانی در نمایشگاه صنایع ازبکستان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد یک میلیون دلاری شرکت های ایرانی در نمایشگاه صنایع ازبکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید