محققان دانشگاه صنعتی سهند پیروز به فراوری انواع شیلد شدند

به گزارش گلچینی از بهترین ها، پژوهشگران دانشگاه صنعتی سهند تبریز در واحد فناور تحقیق و توسعه EAF NEXT، مستقر در مرکز رشد این دانشگاه، در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا پیروز به فراوری انواع شیلد شدند.

محققان دانشگاه صنعتی سهند پیروز به فراوری انواع شیلد شدند

به گزارش گروه خبرنگار گلچینی از بهترین ها، پژوهشگران دانشگاه صنعتی سهند تبریز در واحد فناور تحقیق و توسعه، مستقر در مرکز رشد این دانشگاه، در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا پیروز به فراوری انواع شیلد شدند.

سید سعید آل هاشمی، مدیرعامل واحد تحقیق و توسعه EAF NEXT و سرپرست این تیم در این مورد گفت: شیلد های محافظ صورت یکی از ابزار های پرمصرف و کاربردی جهت جلوگیری از ابتلا کادر درمان و افرادی که در ارتباط با بیماران ویروسی همانند ویروس کرونا جدید هستند، است. از این رو بر حسب احتیاج کادر درمان، با فراوری و عرضه سه نوع شیلد محافظ صورت پزشکی، به کمک کادر درمان شتافته ایم.

آل هاشمی عنوان نمود: به توصیه پزشکان، متخصصین و مراکز بهداشتی و درمانی معتبر، استفاده از شیلد محافظ جهت جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا بشدت توصیه شده است.

مدیرعامل واحد تحقیق و توسعه EAF NEXT تاکید نمود: استفاده از شیلد محافظ ترجیحا همراه با ماسک، می تواند احتمال و ریسک ابتلا به بیماری کرونا را به حداقل برساند، همچنین استفاده از این شیلد ها بخصوص برای افرادی که در محل کار، محل های اجتماعی و گروهی حضور می یابند، بشدت توصیه شده است.

وی اضافه کرد: استفاده از شیلد های محافظ صورت نه تنها در مراکز بهداشتی و درمانی بلکه باید در تمامی ادارات، بانک ها، فروشگاه ها، پمپ بنزین ها و در بین افراد پلیس و نیرو های خدماتی و حتی مردم عادی نیز، استفاده می گردد.

آل هاشمی گفت: با عنایت حضرت حق تا کنون پیروز به فراوری و توزیع بیش از 1000 عدد از این شیلد های محافظ صورت به مراکز بهداشتی، درمانی شده ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "محققان دانشگاه صنعتی سهند پیروز به فراوری انواع شیلد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محققان دانشگاه صنعتی سهند پیروز به فراوری انواع شیلد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید