محمدیان و شعبانی فینالیست شدند، کریمی به ملاقات رده بندی رفت

به گزارش گلچینی از بهترین ها، سه نماینده کشورمان از ظهر امروز در وزن 97 کیلوگرم این مسابقات به میدان رفتند که محمدحسین محمدیان و علی شعبانی به ملاقات فینال راه یافتند و علیرضا کریمی راهی ملاقات رده بندی شد.

محمدیان و شعبانی فینالیست شدند، کریمی به ملاقات رده بندی رفت

محمدحسین محمدیان در ملاقات نخست خود در وزن 97 کیلوگرم مقابل کالین مور از آمریکا با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر سریک باخیتخانوف از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در همین گروه علیرضا کریمی نیز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف مقابل آبراهام کونیدو روانو کشتی گیر کوبایی الاصل و دارنده مدال برنز دنیا از ایتالیا که در دور قبل شریف شریف اف قهرمان دنیا و المپیک از آذربایجان را مغلوب نموده بود، با نتیجه 11 بر یک به پیروزی رسید تا حریف محمدیان در مرحله نیمه نهایی گردد. در ملاقات نیمه نهایی محمدحسین محمدیان با نتیجه 2 بر 2 مقابل علیرضا کریمی به پیروزی رسید و به ملاقات فینال راه یافت.

کریمی نیز راهی ملاقات رده بندی شد تا برای کسب مدال برنز به مصاف برنده دیدرا مور از آمریکا و باخیتخانوف از قزاقستان قرار بگیرد.

در آن سوی جدول نیز علی شعبانی دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل ماگومدحاجی نوراف دارنده مدال برنز دنیا از مقدونیه با نتیجه 9 بر 2 به پیروزی دست یافت و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این علیشیر یرگالی دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان را با نتیجه 7 بر 2 مغلوب کرد و راهی ملاقات فینال شد.

ملاقاتهای رده بندی و فینال پنج وزن نخست امشب برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "محمدیان و شعبانی فینالیست شدند، کریمی به ملاقات رده بندی رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدیان و شعبانی فینالیست شدند، کریمی به ملاقات رده بندی رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید