مسابقه نقاشی میراث چهارراه تاریخ در رباط کریم برگزار می گردد

به گزارش گلچینی از بهترین ها، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رباط کریم گفت: مسابقه نقاشی میراث چهارراه تاریخ برای بچه ها 5 الی 12 سال با موضوع نقاشی از جاذبه های تاریخی استان تهران برگزار می گردد.

مسابقه نقاشی میراث چهارراه تاریخ در رباط کریم برگزار می گردد

به گزارش گلچینی از بهترین ها به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، حمید کریمی گفت: اگر بخواهیم در آینده نسلی مسئول در قبال داشته های فرهنگی، هویت ملی و بناهای تاریخی داشته باشیم، باید از امروز برای تربیت بچه ها سرمایه گذاری کنیم و نباید اجازه دهیم توسعه شهرنشینی موجب جدایی نسل های آینده از اماکن تاریخی و فرهنگی گردد.

او اضافه نمود: نقاشی ابزاری بچه هاه است که می تواند در خدمت آموزش صحیح بچه ها نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی، به کار گرفته گردد و این مسئله موجب شد تا در زمان حضور بچه ها در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا برای حفظ پیوند فکری بچه ها با میراث فرهنگی این مسابقه نقاشی را برگزار کنیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رباط کریم اضافه نمود: این برنامه با مشارکت سایت خبری رباط نامه در حال برگزاری است و به پنج نقاشی برگزیده جوایزی اهدا می گردد همچنین والدین می توانند برای اطلاع از نحوه ارسال تصویر نقاشی بچه ها خود با شماره تلفن 56436930 تماس بگیرند.

منبع: میراث آریا

به "مسابقه نقاشی میراث چهارراه تاریخ در رباط کریم برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه نقاشی میراث چهارراه تاریخ در رباط کریم برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید