معرفی برنامه های کاربردی ادوبی

به گزارش گلچینی از بهترین ها، نرم افزارهای ادوبی از جمله برنامه هایی است که به خاطر ارائه خدمات کاربردی و حرفه ای خود توانسته در سالهای گذشته به بسیاری از گرافیست ها و تصویرسازان یاری کند. اما شاید به عنوان یک کاربر معمولی فکر کنید ادوبی تنها یک برنامه ساده برای ویرایش تصاویر باشد.

معرفی برنامه های کاربردی ادوبی

اما باید بگوییم ادوبی در سالهای گذشته اپلیکیشن های مختلفی در حوزه تصویرسازی و گرافیک معرفی نموده که شاید کمتر شناخته شده باشد. یکی از این برنامه ها Adobe Scan است. این برنامه در نقش یک اسکنر حرفه ای می تواند بسیاری از فایل های شما را در کسری از ثانیه اسکن و در اختیارتان بگذارد. از دیگر امکانات ادوبی اسکن، ساختن یک فایل پی دی اف است.

در واقع این برنامه امکان چسباندن چندین فایل به هم برای ساخت یک فایل پی دی اف واحد را برای کاربرانش فراهم می نماید. همچنین این اپلیکیشن امکان ثبت امضای الکترونیکی اسناد را هم در اختیار کاربرانش می گذارد. ادوبی اسکن از تکنولوژی OCR هم پشتیبانی می نماید. بنابراین می توانید با دریافت عکس از اسناد (مثلا کارت ویزیت) اطلاعات آن را وارد دفترچه تلفن گوشی خود کنید. همچنین ادوبی یک اپلیکیشن مخصوص ویرایش ویدئو به وسیله گوشی های هوشمند هم به نام Adobe Premiere Clip دارد.

این برنامه به وسیله دو راه ساخت اتوماتیک ویدئو و حالت آزاد یا Freeform امکان ویرایش ویدئو را فراهم می نماید. در حالت اتوماتیک به یاری هوش مصنوعی بهترین لحظات ویدئو تشخیص داده می گردد و درنهایت این بخش ها با هم ترکیب و به صورت یک فایل ویدئویی در می آید. اما در حالت آزاد شما برای ویرایش ویدئو ابزارهای مختلف ویرایشی در اختیار دارید و با دست باز و به صورت کاملاً حرفه ای امکان ویرایش ویدئو خود را خواهید داشت. حالا اگر برای ویرایش تصاویر خود احتیاج به یک ویرایشگر قوی روی گوشی دارید هم می توانید از Adobe Photoshop Fix یاری بگیرید. با این برنامه می توانید براحتی ایرادهای یک عکس را از بین ببرید و یک عکس حرفه ای خلق کنید. هر سه برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است.

منبع: ایران آنلاین

به "معرفی برنامه های کاربردی ادوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برنامه های کاربردی ادوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید