نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مشهد برگزار می گردد

به گزارش گلچینی از بهترین ها، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از حضور استان های کشور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مشهد اطلاع داد.

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مشهد برگزار می گردد

به گزارش گلچینی از بهترین ها به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی فر مدیرکل میراث فرهنگی استان دیروز 9 مرداد در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی که در استانداری برگزار گردید، با اعلام این خبر اضافه نمود: بعد از یک دهه در نیمه اول شهریور نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از 11 تا 15 شهریور برگزار خواهیم کرد.

او با دعوت از کمیته های 12 گانه ستاد خدمات سفر استان برای حضور در این نمایشگاه گفت: اعضای کمیته های خدمات سفر که خدمات زیادی را به زائران و گردشگران ارائه می نمایند برنامه ها و فعالیت های خود را به نمایش بگذارند.

مکرمی فر با بیان این که نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مشهد در ایام پیک مسافرو با حضور و تمام استان های کشوربرگزار می گردد، اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی، جشنواره غذا، آواها ، نواهای و آئین های محلی استان،همایش سرمایه گذاری از بخش های مختلف این نمایشگاه است.

او ادامه داد: شهرداری ها از جمله شهرداری مشهد نیز می توانند برای معرفی فضاهای سرگرمی و تفریحی خود در این نمایشگاه اقدام کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با بیان این که حضور 10 کشور خارجی در این نمایشگاه قطعی شده است، توضیح داد: با توجه به این که توانمندی های فرهنگی و اجتماعی شهرستان ها درنمایشگاه ها عرضه خواهد شد، این نمایشگاه فرصتی برای معرفی توانمندی های گردشگری ، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان خواهد بود.

منبع: میراث آریا

به "نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مشهد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مشهد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید