واکسیناسیون مراکز بهزیستی به وسیله عوامل بهداشت و درمان انجام می گردد

به گزارش گلچینی از بهترین ها، تهران (پانا)-رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت با هماهنگی های انجام شده با ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت مقرر شده تا واکسیناسیون مراکز بهزیستی به وسیله استقرار عوامل بهداشت و درمان در مراکز انجام گردد.

واکسیناسیون مراکز بهزیستی به وسیله عوامل بهداشت و درمان انجام می گردد

به گزارش سازمان بهزیستی کشور، وحید قبادی دانا در نهمین جلسه ویدئو کنفرانس آنالیز شرایط مراکز بهزیستی در روبرو با بیماری کرونا طی سخنانی ضمن تقدیر ار زحمات شبانه روزی همکاران استانی بویژه پرسنل فعال در مراکز اقامتی خاصه مراکز سالمندان و معلولین، گفت: باتوجه به آغاز پیک سوم کرونا و همزمانی ان با آغاز فصل پاییز و احتمال بروز روزهای سخت، باید بگونه ای برنامه ریزی کنیم تا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی همکاران فعال در این مراکز دچار فرسودگی نشوند.

وی گفت: براساس آمار و نتایج آنالیز های بعمل آمده بیشتر مراکز بهزیستی به وسیله ورود افراد به مراکز آلوده شده اند لذا باید ضمن کنترل ورود و خروج افراد به مراکز و پرهیز از انجام بازدید و دیدار، نظارت های مدون خود را نیز بصورت آنلاین و مجازی انجام بدهیم.

قبادی دانا در ادامه با اشاره به موضوع واکسیناسیون انفلوانزا گفت: تمامی استانها موظف هستند تا واکسیناسیون مددجویان را با اولویت مددجویان مقیم مراکز شبانه روزی طبق دستورالعمل کشوری و با همکاری و تعامل موثر با دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز بهداشت و درمان انجام دهند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور اضافه نمود؛ با هماهنگی های انجام شده با ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت مقرر شده تا واکسیناسیون مراکز بهزیستی به وسیله استقرار عوامل بهداشت و درمان در مراکز انجام گردد که همکاری و تعامل مدیران کل بهزیستی استانها با دانشگاه های علوم پزشکی در این زمینه، کاستن از حجم مسائل ابتلای احتمالی خاص فصل پاییز و زمستان مددجویان به کرونا و انفلوانزا را به همراه خواهد داشت.

در این جلسه دکتر نفریه رئیس کمیته کشوری پیشگیری از کرونا بهزیستی، آمار و اطلاعات میزان بروز و شیوع کرونا در مراکز شبانه روزی سازمان در سراسر کشور را ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "واکسیناسیون مراکز بهزیستی به وسیله عوامل بهداشت و درمان انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون مراکز بهزیستی به وسیله عوامل بهداشت و درمان انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید