واکنش روابط عمومی شبکه پنج سیما به اظهار نظر مجری استادیوم

به گزارش گلچینی از بهترین ها، علی انصاریان مجری برنامه زنده تلویزیونی استادیوم شب گذشته 18 دی ماه به گزارشگر افغاستانی که درباره تاخیر در پخش بازی فوتبال ایران- یمن از تلویزیون ایران اظهار نظر نموده بود، واکنش نشان داد که با نقدها بسیاری همراه شد.

واکنش روابط عمومی شبکه پنج سیما به اظهار نظر مجری استادیوم

روابط عمومی شبکه پنج سیما در واکنشی به این اتفاق آورده است: متاسفانه این مطلب از سوی رسانه ها و فضای مجازی با حواشی و سوءتفاهم های بسیاری روبرو شده است. اظهار نظر مجری برنامه صرفا از جهت غرور ملی بوده و به هیچ وجه هدف تمسخر و توهین به ملت شریف و همسایه افغاستان نبوده است.

پژمان ماندگاری تهیه نماینده برنامه استادیوم در پی حواشی به وجود آمده نسبت به گفته های علی انصاریان اعلام کرد: تمام برنامه های روز جهان به خصوص رشته فوتبال، مجریان خود را از ستاره رشته مورد نظر انتخاب می نمایند که بازنشسته هستند در واقع یک فرد فوتبالی را که توان اجرا داشته باشد، برمی گزینند.

وی ادامه داد: در این برنامه ها یک مجری را در کنار این فرد فوتبالی قرار می دهند تا بحث و گفتگوی تخصصی انجام دهد بنابراین ما هم در این برنامه علی انصاریان را که سابقه اجرا و علاقه به این کار دارد بعد از تست دریافت، انتخاب کردیم.

علی انصاریان مجری برنامه نیز با انتشار ویدئویی در فضای مجازی نسبت به حواشی ایجاد شده و برخی از سوءبرداشت ها واکنش نشان داد و گفت: شب گذشته من در برنامه استادیوم نسبت به اظهارنظر گزارشگر واکنش نشان دادم. متاسفانه این موضوع دستخوش سوءتفاهم و برداشت های اشتباهی در رسانه ها و فضای مجازی شده است. باید بپذیریم که هر سازمان و نهادی قوانین خاص خود را در پخش برنامه زنده، داشته و دارد که آن به تدابیر و تصمیمات مدیران ارشد باز می شود. هدف من صرفا کنایه به گزارشگر بود که چرا در این مورد اظهار نظر نموده است. در اینجا لازم می بینم که با قاطعیت تمام بگویم، هدف من خدای ننموده تحقیر و توهین نسبت به کشور همسایه و دوستان افغاستانی نبوده و نخواهد بود و با کمال شجاعت و جرات از تمامی دوستان افغاستانی در صورت ناراحتی عذرخواهی می کنم. نکته اصلی این است که سخنم و حرف من صرفا پیرامون جواب به گزارشگر بوده و هست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکنش روابط عمومی شبکه پنج سیما به اظهار نظر مجری استادیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش روابط عمومی شبکه پنج سیما به اظهار نظر مجری استادیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید