ورود سامانه بارشی تازه به کشور ، سرد شدن 12 درجه ای هوا در برخی منطقه ها ، تقویت بارش ها در این منطقه از چهارشنبه

به گزارش گلچینی از بهترین ها، سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی

ورود سامانه بارشی تازه به کشور ، سرد شدن 12 درجه ای هوا در برخی منطقه ها ، تقویت بارش ها در این منطقه از چهارشنبه

به گزارش گلچینی از بهترین ها، سازمان هواشناسی بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی اعلام نمود که امروز یکشنبه در بعضی نقاط آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، ارتفاعات البرز، خراسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات و دامنه ها در جنوب کرمان و شمال هرمزگان بارش پراکنده رخ می دهد.

از بعدازظهر دوشنبه در استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و بخش هایی از سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان ابرناکی ، رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

سه شنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور ابرناکی و بارش باران در منطقه ها مرزی غرب کشور شروع می گردد.

چهارشنبه سامانه بارشی در نوار غربی تقویت شده و در این نواحی رگبار باران، رعدوبرق ، وزش باد شدید و در نواحی مستعد تگرگ رخ خواهد داد.

پنجشنبه ، علاوه بر نوار غربی کشور، در سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین ، البرز و تهران، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی، بخش هایی از مرکز کشور و بعلاوه در استان های بوشهر و غرب فارس سامانه بارشی فعالیت خواهد داشت .

امروز در بخش هایی از شمال غرب ، شمال شرق ، مرکز، استان های واقع بر دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر وزش باد شدید و در نواحی مستعد خیزش گردوخاک پیش بینی می گردد. این شرایط چهارشنبه و پنجشنبه در نیمه شرقی کشور، بخش هایی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز انتظار می رود.

امروز در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل کاهش محسوس دما 8 تا 12 درجه رخ خواهد داد و از دوشنبه تا پنجشنبه در این منطقه ها روند افزایشی دما انتظار می رود.

امروز دریای خزر مواج است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ورود سامانه بارشی تازه به کشور ، سرد شدن 12 درجه ای هوا در برخی منطقه ها ، تقویت بارش ها در این منطقه از چهارشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی تازه به کشور ، سرد شدن 12 درجه ای هوا در برخی منطقه ها ، تقویت بارش ها در این منطقه از چهارشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید