کاهش 4تا 6 درجه ای دمای هوا در نوار شمالی کشور

به گزارش گلچینی از بهترین ها، مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: امشب و شنبه شاهد کاهش 4تا 6درجه ای دمای هوا در شهرهای شمالی خواهیم بود.

کاهش 4تا 6 درجه ای دمای هوا در نوار شمالی کشور

صادق ضیائیان گفت؛ فردا شنبه گستره بارش ها را در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی و همچنی ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز در استان های زنجان، قزوین البرز تهران و شمال سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی را شاهدخواهیم بود.

به گفته مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی روز شنبه بارش ها در استان های گیلان و مازندران از شدت بیشتری برخوردار است و ارتفاعات زاگرس در غرب و جنوب غرب کشور با بارش های پراکنده و خفیف همراه خواهد شد.

او می گوید: روز یکشنبه مجددا منطقه های از اصفهان، شمال استان فارس، یزد و بخش هایی از سواحل خزر بارش های خفیف همراه با وزش باد رخ می دهد و روز سه شنبه بارش ها علاوه بر این منطقه ها بخش هایی از دامنه های زاگرس مرکزی و شمال شرق کشور را در بر می گیرد.

ضیائیان گفت: احتمال بارش برف طی این مدت در ارتفاعات البرز مرکزی را شاهد خواهیم بود و از لحاظ شرایط دمایی امشب و شنبه بین 4 تا 6 درجه در نوار شمالی کشور شاهد کاهش دما خواهیم بود.

گلچینی از بهترین ها مالی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کاهش 4تا 6 درجه ای دمای هوا در نوار شمالی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 4تا 6 درجه ای دمای هوا در نوار شمالی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید