اخبار اقتصادی

صادرات قدرتمندترین خودروهای چینی به اروپا، وقتی رویای رقابت با مرسدس بنز و لندروور محقق می گردد، عکس

بی وای دی می تواند دو شاسی بلند مهم خود، یعنی یانگ وانگ U8 و Fang Cheng Bao 5 را به عنوان رقیبانی برای لندروور دیفندر و مرسدس بنز G کلاس در اروپا عرضه کند.

4 بهمن 1402

تعداد راهنمایان گردشگری ویژه ناشنوایان خیلی کم است

ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، تعداد راهنمایان گردشگری ویژه ناشنوایان خیلی کم است.

8 آبان 1402

موزه ملی علوم و فناوری کارگاهی را با موضوع طراحی مشارکتی گالری تغییر اقلیم برگزار می نماید

ایسنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر شده، موزه ملی علوم و فناوری کارگاهی را با موضوع طراحی مشارکتی گالری تغییر اقلیم برگزار می نماید.

8 مهر 1402

رونمایی از برگ برنده گوشی تازه و مقرون به صرفه موتورولا، عکس

دیجیاتو نوشت: موتورولا از گوشی هوشمند موتو G14 با نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و باتری قدرتمند 5000 میلی آمپرساعتی در هند رونمایی کرد.

11 مرداد 1402

سوبا M4 و T5 فردا موتورز در ناوگان تشریفات سران

سوبا M4 که با نشان FMC در کارخانه سمنان فردا موتورز مونتاژ می گردد، به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر TGDi ساخت میتسوبیشی شنیانگ مجهز است و 195 اسب بخار قدرت را با گشتاور 280 نیوتن متر به جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک WDCT منتقل می نماید.

20 اردیبهشت 1402

خطر بروز کمبودهای دارویی در خردادماه، گلایه فعالان صنعت دارو از قیمت گذاری دستوری

شرکت ها از بهمن ماه سال گذشته تا به امروز ارز دریافت نکرده اند و به همین علت در تیر و خرداد ماه افزایش تصاعدی کمبودهای دارویی را خواهیم داشت زیرا موجودی مواد اولیه دارویی برای تأمین دارو، کاهش یافته است.

10 اردیبهشت 1402

گردشگری ، دیدنی ترین منظره ها طبیعی در روستاهای غرب تهران

لختی در دامن طبیعت نفس چاق کنید. نوروز بهانه خوبی برای تهرانگردی است. غرب تهران با وجود روستاهای خوش آب و هوا میزبان علاقه مندان به طبیعت گردی است.

10 فروردین 1402

واردات محموله 2 میلیون عددی سرم به کشور

رضا مصباحی مدیرعامل شرکت داروسازی سها کیش گفت: به درخواست وزارت بهداشت و برای برطرف احتیاج کشور، شرکت داروسازی سها کیش هلال احمر اقدام به واردات محموله 2 میلیونی سرم نموده است.

6 فروردین 1402

وزیر نفت: قیمت بنزین و گازوئیل افزایش نمی یابد

وزیر نفت گفت: هیچ گونه افزایش قیمت بنزین و گازوئیل در بودجه سال 1402 و در لایحه دولت مطرح نشده و برنامه ای برای افزایش قیمت وجود ندارد.

20 اسفند 1401

ایست معاملات ملکی؟

هفته اول اسفندماه در حالی سپری شد که به اذعان واسطه های ملکی بسیاری از متقاضیان فروش مسکن از تصمیم خود منصرف شده اند و بازدیدکنندگانی که قصدشان برای معامله جدی بود، نتوانسته اند به مقصود خود برسند.

8 اسفند 1401

معرفی جاذبه های گردشگری مادرید ، مرکز زیبای اسپانیا

در این مطلب از سفر به مادرید می گوییم از گشت و گذار در این شهر زیبا در اسپانیا و بازدید از جاذبه های گردشگری مادرید و جاهای دیدنی مادرید. هیچ شهری در جهان مانند مادرید ، مرکز زیبای کشور سلطنتی اسپانیا پر از شور زندگی و انرژی وصف ناپذیر نیست. تابستان در...

11 بهمن 1401

اتفاقاتی تازه برای شهر پیرترین ایرانی

قلعه ای است به جا مانده از دوره قاجار که مالک آن در سال های طولانی با مرمتش از تخریبش جلوگیری نموده و حالا با یاری میراث فرهنگی در کوشش است تا آن را تبدیل به دهکده توریستی و عشایری تیجرد در شهرستان ابرکوه نمایند. این واقعه در شهر پیرترین ایرانی اتفاق افتاده...

21 دی 1401

بازدید از اولین موزه صنعت سیمان تا 15 فروردین 1402 رایگان است

سید مهدی راهنمایی در آیین افتتاح 8 پروژه شهری و رونمایی از سامانه من شهردارم گفت: واحدهای کارخانه، تا اواخر سال 1362 فعال بودند، تا اینکه در اسفند ماه سال 1362 در پی توسعه شهر تهران و بعلاوه قدیمی شدن شیوه فراوری و از رده خارج شدن دستگاه ها همراه با انتشار...

8 دی 1401

جگوار لندروور سیستم پرداخت تازه خود را رونمایی کرد ، از سفارش قهوه تا پرداخت عوارض خود رو را با ارز دیجیتال انجام دهید

گروه خودروسازی جگوار یک سیستم پرداخت درون برنامه ای ایجاد نموده است. سیستمی که به کاربران یاری می نماید مواردی مثل پرداخت هزینه قهوه را به شکل آنلاین و در مسیر رسیدن به مقصد انجام دهند.

4 دی 1401

خبر بد برای استقلال؛ محمد محبی دربی را از دست داد؟

محمد محبی یکی از بمب های جابجاییی این فصل لیگ برتر بود. او در ابتدای جابجایی به پیشنهاد پرسپولیس نه گفت تا فوتبالش را در اروپا دنبال کند، اما پیشنهاد استقلال این بازیکن را وسوسه کرد تا در نهایت او با قراردادی قرضی به مدت یک فصل آبی پوش گردد.

12 آذر 1401

مزیت ها و کاربردهای آشپزخانه توکار مناسب محیط های کوچک

مدل آشپزخانه توکار ، مدل های آشپزخانه ای هستند که از هود گرفته تا اجاق گاز و فر و یخچال و ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی در داخل طراحی آشپزخانه جای گرفته اند. به طور معمول این لوازم آشپزخانه به طور جداگانه در دکوراسیون و طراحی آشپزخانه قرار می گیرند ،...

12 آبان 1401

فونیکس FX آنالیز شد؛ سامورایی بی شمشیر ارزش خرید دارد؟

فونیکس FX محصول نو مدیران خودرو آنالیز شد. این محصول چری قرار است با قیمت در حدود یک میلیارد و 600 میلیون تومان عرضه گردد، اما آیا واقعیت فنی آن با چهره اسپرتش همخوانی دارد؟

10 آبان 1401

کاهش 4تا 6 درجه ای دمای هوا در نوار شمالی کشور

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: امشب و شنبه شاهد کاهش 4تا 6درجه ای دمای هوا در شهرهای شمالی خواهیم بود.

7 آبان 1401

پیکاسوی تعمیرکارهای ایران کیست؟ ، نقاشی های خارق العاده و خانه متفاوت ترین باتری ساز تهران را ببینید

شاید کمی عجیب به نظر برسد که یک باتری ساز، همزمان یک نقاش چیره دست هم باشد. علی فدایی بیش از نیم قرن باتری اتومبیل ها را تعمیر نموده و همزمان صدها تابلوی نقاشی خلق نموده است؛ او می گوید دوست دارد مخاطبان آثارش بعدها بگویند این تابلوها کار نقاشی است که...

2 آبان 1401

حداقل افزایش حقوق کارکنان دولت یک میلیون تومان

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برای افزایش حقوق کارکنان برای هر کارمند 3هزار امتیاز مبنا بود و ما هم بر همان اساس پیش رفتیم. البته اعضای کمیسیون نظرات دیگری هم داشتند؛ اما ما نظر دولت را مدنظر قرار دادیم؛ بنابراین حداقل افزایش حقوق کارکنان دولت به طور...

22 مهر 1401
تعداد: (306)