خاتمه نمایشگاه اینوکس کیش با حضور مدیرعامل بیمه ما

به گزارش گلچینی از بهترین ها، خبرگزاری خبرنگاران- سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در کیش به کار خود سرانجام داد.

خاتمه نمایشگاه اینوکس کیش با حضور مدیرعامل بیمه ما

به گزارش گلچینی از بهترین ها، آیین اختتامیه نمایشگاه اینوکس 2021 در تاریخ 11 آذر ماه امسال با حضور دکتر بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه ما و دکتر دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت برگزار گردید.

حجت بهاری فر ضمن بازدید از نمایشگاه، در غرفه بیمه ما حضور یافته و از سامانه کاملا هوشمند صدور و تمدید آنلاین بیمه نامه شخص ثالث بازدید رونمایی کرد.

بر اساس این گزارش، دکتر دولت آبادی از غرفه بیمه ما بازدید نموده و در مورد منافع مشترک بانک و بیمه و پتانسیل بالای مشتریان بانک ملت و ظرفیت های بالای جزیر کیش به گفتگو پرداختند.

در روز نخست نمایشگاه، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، یعقوب رشنوادی مدیرعامل بیمه سرمد و داریوش محمدی مدیرعامل بیمه ایران تعیین از غرفه بیمه ما بازدید کردند.

لازم به ذکر است در حاشیه کیش اینوکس 2021، همایش الگوی مطلوب حکمرانی به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حضور مدیرعامل بیمه ما، مدیرعامل بانک ملت و جمعی از مدیران ارشد بانک و بیمه برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "خاتمه نمایشگاه اینوکس کیش با حضور مدیرعامل بیمه ما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه نمایشگاه اینوکس کیش با حضور مدیرعامل بیمه ما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید