چهارمین دوره قرعه کشی پس اندازهای قرض الحسنه بانک آینده برگزار گردید

به گزارش گلچینی از بهترین ها، جوایز چهارمین دوره جشنواره قرعه کشی حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک آینده روز سه شنبه با حضور رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، جمعی از سپرده گذاران در بانک آینده شعبه خیام قزوین برگزار گردید.

چهارمین دوره قرعه کشی پس اندازهای قرض الحسنه بانک آینده برگزار گردید

حسین درزی رامندی در این مراسم گفت: بانک آینده امروز با داشتن 263 شعبه و بیش از 4 هزار کارمند، سه میلیون و 700 هزار مشتری، بیش از 5 میلیون و 200 هزار فقره حساب، رتبه نخست را در زمینه منابع در میان بانکهای خصوصی کسب نموده است.

وی اعلام کرد: انتخاب این بانک به عنوان بانک سال در سال های 2017 و 2018 از سوی موسسه بین المللی بنکر، بانک برتر ایران و بانک تحول ساز در خاورمیانه از سوی موسسه معتبر بین المللی یورومانی، دریافت بالاترین سطح جایزه نوآوری و عضویت در انجمن بانکداران آسیایی از افتخارات بین المللی این بانک است.

رئیس شعب بانک آینده استان قزوین توضیح داد: کسب صندلی دهم در میان 500 شرکت برتر، رتبه نخست بانک های خصوصی در اجرای طرح رونق فراوری، دریافت نشان ملی سودآورترین و پربازده ترین بانک در اقتصاد ایران، دریافت تندیس و جایزه ملی مدیریت اقتصادی و تعالی سازمانی و تندیس انجمن ملی کارآفرینی از دیگر موفقیت های کشوری این بانک است.

رویکرد بانک توسعه فعالیت قرض الحسنه و اعطای تسهیلات بدون سود است

وی رویکرد بانک را به سمت ساماندهی منابع کنونی و جذب منابع جدید قرض الحسنه و اعطای تسهیلات بدون سود دانست و اظهارداشت: توزیع بیش از 25 هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج به زوجهای جوان که 7300 فقره آن در امسال بوده، ساخت 25 خانه بهداشت در مناطق زلزله زده کرمانشاه و احداث 10 باب مدرسه در مناطق محروم، از کارهای عام المنفعه این بانک بوده است.

درزی رامندی یادآورشد: توزیع بیش از دو میلیون و 500 هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم و کم برخوردار، اعطای یک هزار فقره تسهیلات خود اشتغالی، گشایش یک میلیون و 200 هزار فقره حساب قرض الحسنه و افتتاح 113 هزار فقره حساب دانش آموزی با نام امید آینده با اهدا 300 هزار ریال برای هر نفر از امور خداپسندانه این بانک است.

رئیس شعب بانک آینده استان قزوین اظهارداشت: در چهارمین دوره قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه این بانک بیش از 10 میلیارد تومان جوایز ارزنده معادل 10 درصد حسابهای قرض الحسنه به عنوان هدیه توزیع می گردد که شامل: 20 فقره یاری هزینه یک میلیارد ریالی خرید مسکن، 150 دستگاه خودرو، 200 یاری هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش 5 میلیون ریال و 20 هزار کارت هدیه 900 هزار ریالی از آن جمله است.

در این مراسم به دو برنده خوش شانس حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک آینده استان قزوین دو دستگاه خودروی پژو پارس سال اهدا شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "چهارمین دوره قرعه کشی پس اندازهای قرض الحسنه بانک آینده برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین دوره قرعه کشی پس اندازهای قرض الحسنه بانک آینده برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید