کاشت ناخن و هرآنچه که لازم است در مورد آن بدانید

به گزارش گلچینی از بهترین ها، امروزه تقریبا در همه سالن های زیبایی، خدمات کاشت ناخن انجام می شود. خانم ها بسیار علاقمند هستند ناخن های زیبا، خوش فرم و با طراحی جذاب داشته باشند. این مسئله بسیار بر روی زیبایی ما تاثیر خواهد گذاشت. البته برخی از افراد، ذاتا ناخن هایی دارند که رشد بسیار عالی داشته و خوش فرم است اما کسانی که ناخن های سست و شکننده دارند، نمی توانند اجازه دهند ناخن ها بزرگ شوند. برای این افراد ما راهکارهایی داریم.

کاشت ناخن و هرآنچه که لازم است در مورد آن بدانید

در صورتی که بیماری ناخن نداشته باشید، می توانید از خدمات کاشت ناخن در آرایشگاه آناهیتا استفاده کنید. ما در این سالن زیبایی، با آرایشگران حرفه ای و خوش سلیقه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما سعی بر این داریم مهمترین و رایج ترین خدمات ناخن را براساس زیباترین طراحی ها و روش های استاندارد، ارائه کنیم.

مانیکور ناخن

مانیکور به معنی تمیز کردن و مرتب کردن ناخن ها است. عمده افرادی که به سالن زیبایی ما مراجعه می کنند، ناخن های خوبی دارند اما فرم خوبی ندارد همین باعث می شود ک هبه اشتباه تصمیم گرفته و به سراغ کاشت ناخن بروند. در حالی که ما با مانیکور، ناخن های طبیع شما را بسیار زیبا خواهیم کرد. برای این منظور، به صورت زیر عملم یک نیم:

- از بین بردن پوست اضافی اطراف ناخن

- تمیز کردن ناخن ها

- سوهان کشیدن به ناخن ها برای فرم دهی به آن ها

کاشت ناخن

کاشت ناخن در این آرایشگاه توسط آرایشگرانی انجام می شود که دوره های تخصصی در این زمینه را طی کرده و اکنون با مهارت بالا بدون اینکه مسئله ای ایجاد شود، انواع کاشت ناخن را انجام می دهند. همچنین لازم به ذکر است که همکاران ما ابتدا فرم طبیعی و جنس ناخن های شما را بررسی می کنند و سپس بهترین روش کاشت ناخن را برای شما انتخاب خواهند کرد.

کاشت ناخن چند مزیت دارد

1- ناخن ها فرم بسیار زیبایی پیدا می کنند. کسانی که ناخن های کوتاه داشته و کوتیکول ناخن روی سطح آن را گرفته،عمل فرم دهی به ناخن ها را برای آن ها انجام می دهیم.

2- ما به شما کمک میک نیم قد ناخن هایتان بلندتر شده و از داشتن چنین ناخن هایی لذت ببرید.

3- ممکن است شما ناخن های ست و شکننده داشته باشید در نتیجه با خدمات کاشت ناخن، استحکام ناخن های شما را زیاد می کنیم.

در کله روش های کاشت ناخن، ابتدا خدمات مانیکور انجام می گیرد تا ناخن های خودتان را به بهترین شکل ممکن، فمر دهیم. سپس بعد از زیرسازی های اولیه، روش که مد نظر داریم، اجرا می شود.

کاشت پودر

این روش باعث می شود هم ناخن هایی زیبایی داشته و هم مقاومت آن ها زیاد شود. کاشت پودری را به خانم هایی توصیه می کنیم که ناخن های ان بسیار سست و شکننده است. در این روش ابتدا ناخن مصنوعی بر روی ناخن ها قرار گرفته و سپس مواد پودری بر روی آن ها چسبانده می شوند. برای فرم دهی به ناخن ها، سوهان کشی ناخن ها انجام خواهد شد. در این صورت ناخن ها هم محکم شده و هم فرم زیبایی می گیرند.

کاشت ژل

می توان برای کاشت ناخن از ژل نیز استفاده نمود که البته با ژلیش ناخن متفاوت است. در این روش، به جای استفاده از ناخن مصنوعی، ژل مستقیم روی ناخن قرار گرفته و در نتیجه ظاهر ناخن بسیار زیباتر از ناخن های پودری خواهد شد. این ژل، بسیار ناخن ها را شیک و درخشان خواهد کرد. در نهایت، ژل استحکام دهنده بر روی لایه قبلی قرار گرفته و در کنار زیبایی، استحکام ناخن ها زیاد می شود.

منظور از لمینت ناخن چیست؟

امروزه یکی از روش هایی که به عنوان متداول ترین متدها در زمینه خدمات ناخن شناخته شده است، کاشت ناخن است که تقریبا همه با این روش آشنایی دارند. کافی است مقالات سایت را با دقت بررسی کنید تا اطلاعات کامل در مورد کاشت ناخن به دست بیاورید. در این روش از ناخن مصنوعی استفاده می شود. اما ممکن است شما علاقه ای به کاشت ناخن نداشته ولی می خواهید ناخن های خوش فرم و شیک داشته باشید. در این صورت می توانید از لمینت ناخن استفاده کنید.

لمینت ناخن شبیه کاشت است اما تفاوت ان ها، در زیر سازی اولیه است. در کاشت ناخن با پودر، از ناخن مصنوعی استفاده می شود اما در لمینت، مواد به صورت مستقیم بر روی صدف ناخن ها قرار خواهند گرفت. همچنین، ضخامت کاور کردن ناخن ها در روش لمینت، کمتر از کاشت ناخن است. برای کسانی که روی سطح ناخن های آن ها به دلایلی آسیب دیده است، لمینت ناخن یک روش بسیار مفید است که با دقت بسیار بالا و با متریال عالی انجام می گیرد.

خدمات کاشت ناخن در مرکز تخصصی ناخن آناهیتا

ما در سالن زیبایی آناهیتا سعی داریم به روزترین متدهای زیبایی ناخن ار به کار بگیریم تا مشتریان براساس شرایط ناخن ها و البته سلیقه خودف بتوانند از زیباترین مدل های ناخن لذت ببرند. به شما اطمینان می دهیم که تحت نظر متخصصین ما، بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد:

- به شما اطمینان می دهیم که ما از متریال اصل و استاندارد استفاده می کنیم که به ناخن طبیعی و پوست دست آسیب وارد نشود.

- همکاران هنرمند ما در ابتدا ناخن های شما را بررسی می کنند تا در صورتی که بیماری ناخن دارید، ابتدا شما را آگاه کرده و بعد طراحی ناخن انجام دهید. چون خدمات ناخن باید روی ناخن های سالم انجام شود.

- کلیه تجهیزات مورد نیاز و مدرن را در اختیار آرایشگران خود قرار داده ایم تا با دقت و مهارت بالا، خدمات ناخن را انجام دهند.

- بریا طراحی ناخنف می توانید طرح هی پشنهادی خود را به آرایشگران ما ارائه کنید تا در صورت امان، بر روی ناخن های شما پیاده شود.

منبع: فرارو

به "کاشت ناخن و هرآنچه که لازم است در مورد آن بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشت ناخن و هرآنچه که لازم است در مورد آن بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید