چگونه مجذوب کننده ترین آرایش دخترانه را داشته باشیم؟

به گزارش گلچینی از بهترین ها، آرایش کردن یکی از کارهای مورد علاقه بیشتر خانم ها است. در این مطلب به شما یاد می دهیم خودتان را در خانه به زیباترین شکل ممکن آرایش کنید.

چگونه مجذوب کننده ترین آرایش دخترانه را داشته باشیم؟

آرایش دخترانه و زیبادارای نکات خاصی است که اگر آن ها را رعایت کنید، زیباترین آرایش را خواهید داشت؛ بنابراین همراه مجله اینترنتی گلچینی از بهترین ها باشید و نکاتی را که برایتان آماده نموده ایم را رعایت کنید.

نکات مهم آرایش دخترانه و زیبا

برای این آرایش چند نکته مهم را برایتان آورده ایم.

انجام مراقبت های پوستی کاری مهم برای آرایش دخترانه و زیبا

برای داشتن یک آرایش خوب همواره یادتان باشد نیاز به یک پوست خوب و شفاف دارید. شما باید برای داشتن یک پوست خوب از محصولاتی مانند تونر، روغن های گیاهی و… پایبند باشید.

حالا که شما پوستی زیبا و باطراوت را دوست دارید حتماً به مطلب طراوت و زیبایی پوست با ماسک شیر سر بزنید.

در نهایت برای داشت پوستی سالم می توانید برای حفظ طراوت پوست از آب رسان ها و باز شدن منافذ پوست از اسکراب ها و لایه بردارها بهره ببرید.

کانسیلر یکی از مهم ترین لوازم آرایش برای آرایش دخترانه و زیبا

همه ما ممکن است روی پوست خود لکه ها یا قرمزی هایی داشته باشیم، استفاده از کانسیلر برترین لوازم آرایش برای ازبین بردن سیهی دور چشم و قرمزی پوستتان است. شما می توانید با استفاده از کانسیلر این نقاط را کاور کنید. بعلاوه در آرایش شیک از رژگونه های تیره یا پودری فاصل بگیرید؛ زیرا آرایش شما را سنگین نشان می دهد.

چشم ها، مهم ترین بخش آرایش دخترانه و زیبا

از قلم نیاندازید که مداد چشم همواره طبیعی تر از خط چشم مایع به نظر می رسد و از مدادهای رنگی برای کشیدن خط چشم بهره ببرید. سعی کنید اصلاً خط چشم را داخل و پایین چشم نکشید.

اگر می خواهید از سایه به جای خط چشم بهره ببرید، از رنگ های نود یا پاستلی (حداکثر دورنگ) بهره ببرید. استفاده از رنگ های گرم با طیف رنگی تیره آرایش شما را از حالت سادگی و دخترانگی درمی آورد.

و در آخر ریمل بزنید. در آرایش دخترانه از ریمل های حجم دهنده دوری کنید، در نتیجه از یک ریمل بلندکننده مژه یاری بگیرید تا مژه های خود را کمی براق تر و سیاه تر از همواره نشان دهید.

رژلب

ضروری است بدانید لب شما نیز مانند پوستتان نیاز به مراقبت دارد؛ بنابراین حتماً نیاز به اسکراب و بالم لب دارید. باید بدانید که استفاده از رنگ های درخشان و جیغ در رژلب شدت آرایش ما را زیاد می نماید. برای شفافیت و درخشندگی لب های خود می توانید از برق لب بهره ببرید، رژ با رنگ های روشن هم نتیجه مناسبی در یک آرایش سبک ایفا می نماید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب ماسک جلبک برای زیبایی و سلامت پوست را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "چگونه مجذوب کننده ترین آرایش دخترانه را داشته باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه مجذوب کننده ترین آرایش دخترانه را داشته باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید