50 درصد افراد در مترو از وسایل حفاظتی استفاده می کنند

به گزارش گلچینی از بهترین ها، تهران- فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: 50 درصد افراد در مترو از وسایل حفاظتی استفاده می کنند.

50 درصد افراد در مترو از وسایل حفاظتی استفاده می کنند

به گزارش گروه اجتماعی گلچینی از بهترین ها، علیرضا زالی عصر چهارشنبه در جمع گلچینی از بهترین ها در خصوص اجباری شدن و استفاده شهروندان از ماسک گفت: طی گزارش خوبی که از معاونت حمل و نقل عمومی و مترو تهران دریافت کرده ایم حدود 50 درصد افرادی که در مترو تردد دارند از وسایل حفاظت شخصی استفاده می کنند.

زالی افزود: با توجه به اینکه احتمال افزایش تعداد افراد در مترو وجود دارد برای در اختیار قرار دادن ماسک ارزان قیمت راه حل هایی ارائه شده است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: زمانی که افراد وارد مجموعه مترو می شوند و در زمان عبور از گیت بخش نظارتی اعمال خواهد شد.

وی بیان داشت: هیچ چیزی جایگزین مراقبت های فردی نمی شود کما اینکه در حال حاضر نیز بسیاری از افراد مراقبت های بهداشتی را به نحو احسنت انجام می دهند و این کار موجب می شود در صورتی که فردی ناقل باشد با وارد شدن به مترو شانس ابتلاء دیگران را کاهش دهد.

زالی عنوان داشت: همانطور که در ستاد ملی کرونا نیز تصویب شد مقرر شده که پس از آماده سازی همه زیرساخت ها و تحقق همه بخش ها این کار محقق شود و شهرداری و مترو در حال تدارک این امر هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "50 درصد افراد در مترو از وسایل حفاظتی استفاده می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 درصد افراد در مترو از وسایل حفاظتی استفاده می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید