آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 4 تیر)

به گزارش گلچینی از بهترین ها، قیمت لپ تاپ های مطرح برند های مختلف در بازار به تاریخ 4 تیر 98 را در این خبر پیگیری کنید.

آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 4 تیر)

به گزارش خبرنگار ، مهم ترین ویژگی که موجب محبوبیت لپ تاپ ها نسبت به رایانه های شخصی شده، ابعاد کوچک و قابل حمل بودن آن ها است که در دنیای امروزی یک مزیت بزرگ به شمار می آید و هر شخصی احتیاج دارد تا در هر مکانی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشد، از این رو بازار رایانه های همراه به یکی از پررونق ترین کسب و کار ها در دنیا تبدیل شده و شرکت های متفاوتی به فراوری لپ تاپ مشغول هستند. درادامه قیمت انواع مدل های لپ تاپ در بازار به تاریخ 4 تیر 98 را مشاهده می کنید. در دو هفته گذشته قیمت بعضی محصولات میان 100 تا 200 هزار تومان کاهش داشت، البته این موضوع شامل تمامی مدل ها نبود.

*قیمت ها به تومان است*

**در فهرست های زیر، قیمت تمامی مدل هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی های مختلف نیز ممکن است تفاوت هایی داشته باشد. تمامی مدل ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می رسند. **

شرکت ایسوس

ایسوس از آن شرکت هایی است که می تواند برای تمامی علایق و سلیقه های لپ تاپ فراوری کند و مدل های مختلف فراوریی این شرکت مناسب همه افراد با احتیاج های مختلف است. کاربران عادی و حرفه ای که به خرید رایانه همراه روزانه یا قدرتمند و با توان احتیاج دارند از هواداران ایسوس هستند. اکثر مدل های این شرکت با کیفیتی خود و کاربردی است که مخاطبان زیادی دارد. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت لنوو

شرکت چینی لنوو با فراوری لپ تاپ ها سری Ideapad و ThinkPad توانست خیلی زود خود را در بازار ها دنیای مطرح کند. مدل ها این شرکت مدت ها است که از پر فروش ترین مدل های بازار لپ تاپ به شمار می آیند. رضایت خریداران از کیفیت و البته قیمت بسیار رقابتی و ارزان مدل های این سری باعث محبوبیت این برند پیروز شده است. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت اپل

شرکت اپل محصولاتش کاملا اختصاصی است، لپ تاپ ها این شرکت نیز از پردازنده ساخت خود اپل و سیستم عامل این شرکت بهره می برند که موجب می گردد هماهنگی و سرعت این لپ تاپ ها بسیار بالا برود. در حال حاضر مدل MacBook Air MQD32 یکی از ارزان ترین مدل های این شرکت است که به واسطه کیفیت عالی و قیمتی مناسب تر نسبت به دیگر مدل های اپل، فروش خوبی دارد. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت اپل در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت دل

شرک دل از قدیمی ترین نام های بازار لپ تاپ ایران به شمار می آید، یکی از مشخصات ثابت محصولات دل، طراحی مستحکم بدنه لپ تاپ است که در کنار قطعات با کیفیت، می تواند سال ها مورد استفاده قرار بگیرد. سری اینسپران دل با تنوع بالا، کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از فراوریات محبوب این شرکت محسوب می گردد. مدل های این سری در بازار ایران نیز به وفور یافت می گردد. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت دل در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت اچ پی

یکی از برند های آمریکایی فعال در بازار رایانه های همراه ایران، شرکت اچ پی است که شاید تنها به عنوان فراوری نماینده لپ تاپ شناخته می گردد، اما این شرکت در کنار لپ تاپ، از فراوری نمایندگان مطرح تجهیزات چاپ، سرور همچنین رایانه های رومیزی است. لپ تاپ های این شرکت از ابتدا برندی محبوب برای خریداران بوده و این روند همچنان ادامه دارد. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت اچ پی در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت ایسر

از برند تایوانی فعال در بازار رایانه های همراه ایران، می توان شرکت ایسر را نام برد. سری Aspire توانسته با ارائه امکانات خوب و قیمت عالی هواداران زیادی را جلب کند. مدل های ES1-523 و ES1-132 نیز با امکاناتی مطلوب و قیمتی مناسب یکی از پرفروش ترین مدل های ایسر محسوب می شوند. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت مایکروسافت

هر آن چیزی که کاربران حرفه ای از یک لپ تاپ انتظار دارند را می توانند در سری سرفیس مایکروسافت پیدا نمایند. این شرکت با بهره مندی از توان متخصصین خود چندین سالی است که سری سرفیس را فراوری می نماید که همیشه به مشخصات فنی قدرتمندی تجهیز شده اند. البته مدل های مایکروسافت کمی گران هستند و برای همین مخاطبان خاص خود را دارند. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت ام اس آی

محصولات گیمینگ ام اس آی زبان زد خاص و عام است. این شرکت تایوانی بیش از 30 سال سابقه فراوری تجهیزات رایانه ای را دارد و از همان ابتدا یکی از برترین شرکت های این حوزه محسوب می شد. این شرکت در اصل به دلیل فراوری مادر برد های باکیفیتی شناخته می گردد، اما لپ تاپ های بسیار باکیفیتی نیز فراوری می نماید. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت ام اس آی در بازار را مشاهده می کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 4 تیر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 4 تیر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید