آماده باش امنیتی در مصر همزمان با عید فطر

به گزارش گلچینی از بهترین ها، پس از آنکه وزارت کشور مصر دستور آماده باش امنیتی در تعطیلات عید فطر داد، نیروهای پلیس این کشور در خیابان ها و مسیرهای اصلی و نیز در اطراف زیرساخت های مهم مستقر شدند.

آماده باش امنیتی در مصر همزمان با عید فطر

به گزارش گلچینی از بهترین ها، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، پلیس مصر مسئول اجرای دستوراتی برای تعطیلی سواحل و پارک ها و تفرجگاه ها را با هدف منع تجمع ها در چارچوب اقدامات برای پیشگیری از شیوع کرونا است.

وزارت کشور مصر از همه شهروندان این کشور خواست به دستورالعمل های دولت ویژه مدت ممنوعیت ها و همکاری با نیروهای پلیس جهت اجرای طرح های امنیتی عمل نمایند.

نیروهای امنیتی مصر به شکل گسترده ای در اطراف زیرساخت های مهم و حساس این کشور مستقر شدند تا ضمن حفاظت از امنیت آنها برای هرگونه اتفاق غیرمنتظره ای آماده باشند.

مسؤولان قاهره پیشتر تصمیم گرفتند سواحل، پارک ها، تفرجگاه ها و لنگرگاه های نیل را تعطیل نموده و تعطیلی پاساژها، رستوران ها و مراکز خدمات تفریحی را از امروز (یکشنبه) تمدید نمایند.

طبق گزارش وزارت بهداشت مصر، آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور 16 هزار و 513 مبتلا است که ازاین تعداد 735 تن فوت شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آماده باش امنیتی در مصر همزمان با عید فطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش امنیتی در مصر همزمان با عید فطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید