گیت های ضدعفونی کننده پرسنل ادارات و مراکز درمانی ساخته شد

به گزارش گلچینی از بهترین ها، افشین ناصری مدیر عامل شرکت دانش بنیانی در پارک فناوری پردیس در مصاحبه با خبرنگاران گفت: پیروز به ساخت دستگاهی شدیم که در اماکن عمومی برای ضد عفونی کردن پرسنل مورد استفاده قرار می گیرد.

گیت های ضدعفونی کننده پرسنل ادارات و مراکز درمانی ساخته شد

وی با بیان اینکه از این دستگاه برای ضدعفونی کردن لباس کادر درمانی بالاخص افراد شاغل در بخش اداری و پرسنل در بخش های غیر آلوده که ملزم به رفت و آمد در بخشهای بستری هستند می توان استفاده کرد، اعلام کرد: این دستگاه قابل استفاده برای ورودی و خروجی ساختمان های اداری شرکت ها و سازمان ها و ضدعفونی کردن البسه کارمندان و مراجعان آنها است.

ناصری تاکید نمود: دستگاه، مواد ضد عفونی مخصوصی را به صورت مه و بدون ایجاد خیسی، بر روی البسه افراد پاشش می نماید که از گردن به پایین خصوصا کفش های پرسنل را ضد عفونی می نماید.

مدیر عامل این شرکت هدف از ساخت این دستگاه را حفاظت از سلامتی کادر درمانی، بالاخص افرادی که با بیماران مبتلا به کرونا ارتباط دارند و همچنین همراهان این بیماران دانست.

وی اضافه کرد: این دستگاه را برای ورودی و خروجی بخش های مخصوص به درمان بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ها در نظر گرفته ایم.

ناصری خاطر نشان کرد: در واقع این دستگاه در ورودی و خروجی بخش های بستری بیماران مبتلا به کرونا، برای ضدعفونی کردن پوشش کادر درمان، همراهان بیمار و به طور کلی افرادی که به این بخش ها رفت و آمد دارند، نصب می گردد.

وی با اشاره به فرایند کار دستگاه گفت: دستگاه دارای یک مخزن مواد ضدعفونی کننده است، که به محض ورود افراد پاشش و ضد عفونی را شروع می نماید.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان با بیان اینکه یک الی دو روز آینده نتیجه آزمایش های وزارت بهداشت برای اخذ مجوز این دستگاه تعیین می گردد، گفت: اولین نمونه آن چند روز قبل از سرانجام سال 1398 در ورودی بخش تریاژ یک بیمارستان که مخصوص بیماران تنفسی است، بصورت آزمایشی نصب شد.

وی اضافه کرد: چند نمونه دیگر هم در تعطیلات نوروز آماده شده که جهت تست های آزمایشگاهیِ اداره تجهیزات پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است و به سرعت مراحل سرانجامی اخذ مجوز فراوری وزارت بهداشت در حال اجرا است.

ناصری با بیان اینکه در این دستگاه از موادی استفاده می گردد که برای ریه افراد مضر نیست، گفت: این مواد کاملا مورد تایید وزارت بهداشت است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "گیت های ضدعفونی کننده پرسنل ادارات و مراکز درمانی ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیت های ضدعفونی کننده پرسنل ادارات و مراکز درمانی ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید