آموزش چند اوریگامی ساده برای سرگرم کردن بچه ها

به گزارش گلچینی از بهترین ها، اگر به دنبال راهی برای سرگرم کردن خود و فرزندانتان هستید، اوریگامی را امتحان کنید.

آموزش چند اوریگامی ساده برای سرگرم کردن بچه ها

به گزارش ، اوری به معنای با اندیشه تا کردن و گامی به معنای کاغذ است. ترکیب این دو کلمه اوریگامی را می سازد. از بچه ها تا اساتید دانشگاه و به طور کلی تمامی مردم می توانند خالق اوریگامی جدیدی باشند. شکل هایی که در اوریگامی خلق می کنیم می تواند پرندگان، حیوانات، وسایل خانه، شکل هندسی مرتبط با صنعت، معماری و گرافیک باشد.

سرگرمی های زیادی برای روز های خانه نشینی وجود دارد که یکی از جالب ترین آن ها اوریگامی است. اگر آن را بشناسید از هیجان نهفته در آن آگاهی دارید. اوریگامی نه تنها بچه ها، که بزرگسالان را نیز درگیر خود می نماید. اگر به دنبال راهی برای سرگرم کردن خود و فرزندانتان در این مدت هستید، اوریگامی را امتحان کنید.

نکته ای که در زمینه اوریگامی وجود دارد این است که نوع کاغذ مورد استفاده باید نازک، صاف و مقاوم باشد و هنگام تا کردن دچار تغییر شکل نشود. شما می توانید از کاغذ های رنگی مناسب بهره ببرید که به موضوع مورد نظرتان مربوط است. زمینه اصلی ساخت اوریگامی را یک کاغذ مربعی با ابعاد مختلف تشکیل می دهد. خلاقیت شما است که مدل سه بعدی را از تصویر ذهنی که دارید ایجاد می نماید.

یادگیری اوریگامی کار سختی نیست. کافی است در اینترنت جستجو کنید. فیلم ها و عکس های زیادی به شما یاری می نمایند که اوریگامی را یاد بگیرید. در این راستا چند آموزش ساده تا متوسط را در اختیار شما قرار خواهیم داد. به رنگ کاغذ های توجه کنید و اوریگامی خود را بسازید:

برای درست کردن این نوع گربه مراحل زیر را انجام دهید:

برای درست کردن این نوع خانه مراحل زیر را انجام دهید:

برای درست کردن این نوع پرنده مراحل زیر را انجام دهید:

برای درست کردن این نوع روباه مراحل زیر را انجام دهید:

برای بچه ها و حتی خودتان از این روش بهره ببرید و با خلق تصاویر ذهنی خود و آموزش آن به فرزندانتان ساعاتی را سرگرم باشید. همچنین در این کار حرفه ای شوید و تصاویر پیچیده تری را خلق کنید. بچه ها با اوریگامی ساختن، اسباب بازی جدیدی هم پیدا می نمایند که با آن ساعت ها بازی می نمایند و نمایش عروسکی اجرا می نمایند.

منبع: ایرنا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آموزش چند اوریگامی ساده برای سرگرم کردن بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش چند اوریگامی ساده برای سرگرم کردن بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید