آیا امکان غیرفعال کردن دزدگیر اینترنتی خودرو وجود دارد؟ (کاهش احتمال دزدی خودرو)

به گزارش گلچینی از بهترین ها، دزدگیر اینترنتی خودرو نوع جدیدی از دزدگیر میباشد که با استفاده از اینترنت و دستگاه ردیاب که بهGPS متصل است امنیت خودروی شما را تامین می نماید. این نوع دزدگیر در سخت افزار بسیار مشابه دزدگیرهای فعلی است:

آیا امکان غیرفعال کردن دزدگیر اینترنتی خودرو وجود دارد؟ (کاهش احتمال دزدی خودرو)
  • یک ریموت، دزدگیر، سنسورها و آژیر صدا!

اما علاوه بر این یک دستگاه جانبی ردیاب GPS به همراه یک سیمکارت که از طریق یک اپلیکیشن مخصوص، کنترل و نظارت کامل بر شرایط خودروی شما را برایتان فراهم میکند.

به این ترتیب دزدگیر اینترنتی علاوه بر استفاده از ویژگی های معمول دزدگیرهای موجود در بازار، امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد نظیر:

  1. تماشا موقعیت لحظه ای خودرو بر روی گوشی هوشمند،
  2. امکان خاموش کردن خودروی به سرقت رفته،
  3. تماشا شرایط قفل ها و باز و بسته کردن آنها از هر نقطه جهان
  4. یک دفترچه یادآور سرویس دوره ای ماشین

اینها فقط بخشی از امکانات دزدگیر اینترنتی خودرو است.

قطع کردن دزدگیر و یا دستکاری دزدگیر

یکی از نگرانی ها درمورد سیستم ضدسرقت دزدگیر راه هایی است که میتوان از طریق آنها سیستم را مختل کرد و یا از کار انداخت که در ادامه آنها را آنالیز میکنیم.

الف) قطع کردن کابل سنسورها:

دست کاری سیستم (پنل مرکزی، سنسور ها، بیم خطی) و یا قطع کردن دزدگیر از طریق بریدن کابل سیستم است.

اما باید بدانید اگر کابل ارتباطی پنل مرکزی به سنسورها و بیم ها، بریده و یا دستکاری شوند سیستم خود به خود فعال شده و آژیر آن به صدا در میاید بعلاوه به شماره های از قبل ثبت شده پیامک ارسال میکند و تماس میگیرد. به علت این طراحی احتمال وقوع سرقت پیروز پایین می آید.

ب) قطع عمدی برق

در صورت قطع کردن عمدی و یا غیر عمدی برق در داخل پنل مرکزی چون باطری خصوص در آن جا واقع شده است سنسور ها و هشداردهنده های صوتی و نوری ولتاژ مورد احتیاج جهت کار کردن دستگاه را وارد مدار مینمایند.

ج) دستکاری سنسورها:

از آن جا که بیم خطی و چشم الکترونیک و آژیر بیرونی مجهز به کلید تمپر میباشند، اگر فردی اقدام به دستکاری پنل مرکزی و یا چشم الکترونیک و بیم خطی بکند، در همان لحظه سیستم فعال میگردد و آغاز به اعلام خطر و آژیر کشیدن میکند بعلاوه تماس گرفتن و ارسال پیامک نیز جزو ایتم های طراحی شده میباشد.

د) ایجاد اختلال رادیویی دزدگیر:

دو نوع فرستنده رادیویی به پنل مرکزی متصل میگردد:

  1. فرستنده رادیویی سنسور های بی سیم
  2. فرستنده رادیویی ریموت کنترل دزدگیر

در برخی از پنل های مرکزی دزدگیر دو سیستم مجزا در دو فرکانس مختلف وجود دارد تا اختلال رادیویی در سیستم را به حداقل برساند. تکنولوژی جلوگیری از کپی از ریموت فرستنده نیز یکی از این موارد است . در سیستم رادیویی، ریموت پنل دزدگیر بسیار مهم است. نهایتا در صورت انتخاب پنل مرکزی مناسب احتمال دور زدن سیستم ریموت کنترل به حداقل میرسد.

حال به این سوال پاسخ میدهیم که:

آیا امکان غیرفعال کردن دزدگیر اینترنتی وجود دارد؟

جواب این سوال را میتوان با توجه به دلایل عنوان شده در کیفیت و نوع دزدگیر خودرو جست و جو کرد پیشنهاد ما به شما استفاده از دزدگیر اینترنتی آرشین است. زیرا شرکت آرشین در حوزه ردیاب، دزدگیر و انواع وسایل ضدسرقت خودرو و برای تأمین احتیاج مصرف نماینده عمومی، طیف وسیعی از محصولات را فراوری نموده است.

نکته قابل توجه این است که آرشین برندهای متنوع ایرانی و خارجی که احتیاج مشتری را با هرگونه بودجه تأمین می نماید را برایتان گردهم آورده تا علاوه بر کیفیت قدرت خرید بعلاوه قدرت انتخاب شما را بالا ببرد.

معرفی دزدگیر سیمکارتی

این مدل از دزدگیر به علت ایمن بودن در برابر قطع شدن سیم های تلفن از امنیت بسیار بیشتری در مقایسه با دزدگیر های تلفن نماینده از طریق خطوط شهری برخوردار است و احتمال قطع کردن دزدگیر بسیار پایین است.

دزدگیر سیم کارتی روز به روز به علت بی احتیاج ساختن مشتریان به انواع روش های دیگر جای خود را تثبیت نموده است. استفاده از دزدگیر سیم کارتی نه تنها احتیاج شما به استفاده از خط تلفن را حذف می نماید، بلکه امنیت بسیار بالاتری به دلایل ذکر شده نسبت به سیستم های قدیمی دارد.

دزدگیر ماشین مناسب تر برای شما کدام است؟

پیشنهاد ما به افرادی که به پارکینگ اختصاصی برای ماشین خود دسترسی ندارند این است که از دزدگیرهای مجهز به سیستم های تصویری استفاده نمایند و در صورتیکه دسترسی به پارکینگ میتوانید از ریموت های ساده بهره ببرید.

چه بودجه ای را باید برای خرید دزدگیر ماشین در نظر بگیرید؟

دزدگیر های ماشین همچون تمام محصولات دیگر موجود در بازار، دچار تغییر و نوسانات قیمت میشوند. پس بهتر است در ابتدا بازه ای از قیمت ها را با توجه به بودجه شخصی خود معین کنید سپس به آنالیز دیگر ویژگی های برترین دزدگیر ماشین بپردازید. بعلاوه دزدگیر های آرشین تنوع بسیاری در مدل و قیمت دزدگیر خودرو را داراست.

برترین دزدگیر تصویری ماشین کدام است؟

دزدگیرهای ماشین تصویری نیز جزو دزدگیرهایی با تکنولوژی پیشرفته هستند. که پیشنهاد ما به شما محصولات جهانی هوشمند آرشین هستند که تضمین نماینده تمام محصولات ضد سرقت خودرو اعم از انواع دزدگیرها ردیاب ها و ... هستند.

دزدگیر های تصویری قادرند از طریق یک مانیتور اتفاقاتی که برای ماشین شما رخ می دهد را به نمایش بگذارد. البته این به معنی به نمایش گذاشتن تمام جزئیات نیست. مثلا هنگام ضربه یک چکش بر روی مانیتور دزدگیر ماشین شما ایجاد خواهد شد و هنگامی که درب ماشین شما باز گردد، علامت باز شدن درب ماشین و بعلاوه هنگامی که کاپوت باز گردد، علامت باز شدن درب کاپوت بر روی صفحه مانیتور پدیدار می گردد.

  • ویژگی دیگری که برای برترین دزدگیر ماشین می توانیم عنوان کنیم قابلیت هوشمندی است که برای باز و بسته کردن درب ماشین به کار میرود. به این صورت که هنگامی که شما به ماشین نزدیک می شوید درب ماشین باز شده و هنگام دور شدن درب ماشین بسته می گردد.

البته ویژگی های بسیار زیاد دیگری هم در این دزدگیرها قرار داده شده است که با توجه به وجود هرکدام از آن ها قیمت دزدگیر نیز بالاتر خواهد بود و برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله برترین دزدگیر اینترنتی خودرو کدام است نیز مراجعه کنید.

منبع: فرارو

به "آیا امکان غیرفعال کردن دزدگیر اینترنتی خودرو وجود دارد؟ (کاهش احتمال دزدی خودرو)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا امکان غیرفعال کردن دزدگیر اینترنتی خودرو وجود دارد؟ (کاهش احتمال دزدی خودرو)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید