ابتکار: معاونت زنان ریاست جمهوری طرح گفت وگوی بین نسلی را دنبال می نماید

به گزارش گلچینی از بهترین ها، تهران (پانا)- معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت که این معاونت طرح گفت و گوی ملی خانوادگی و گفت و گوی بین نسلی را دنبال می نماید.

ابتکار: معاونت زنان ریاست جمهوری طرح گفت وگوی بین نسلی را دنبال می نماید

به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار در نشست روایتگری نقش زنان در دفاع مقدس گفت: شاید تا کنون پرداختن به زنان حاضر در دفاع مقدس کمتر از مردان حاضر اجرا شده باشد اما در سال های اخیر اقدامات خوبی اجرا شده است.

وی یکی از موثرترین روش ها برای مقابله با تحریف تاریخ دفاع مقدس را ملاقات چهره به چهره با خانواده های شهدا دانست و یادآور شد که معاونت زنان در طرح سپاس به ملاقات خانواده شهدا پرداخته است.

وی در ادامه به روایت تجربه زیسته از طریق نشر کتب، ساخت فیلم و... اشاره نمود و گفت: نقش روایتگری زنان در دوران دفاع مقدس نقش گسترده ای است، همچنین باید در مباحث تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس بیشتر کار گردد.

ابتکار یکی از مهم ترین روشها برای جلوگیری از تحریف تاریخ را مصاحبهی بین نسلی دانست و ادامه داد: معاونت امور زنان در طرحی گفت و گوی ملی خانوادگی و گفت و گوی بین نسلی را دنبال می نماید و هدف ما از پیگیری این موضوع ارتقای مهارت های گفت گویی است.

وی اضافه نمود: این مهارت ابتدا از محل خانواده آغاز می گردد و اگر مصاحبه درون خانواده با اختلاف روبرو باشد این اختلاف به جامعه نیز راه می یابد.

وی یکی از دلایل ضعف انسجام اجتماعی را اختلال ارتباطی دانست و اضافه نمود: یکی از مسائلی که در بسیاری از رسانه ها به ویژه رسانه های غربی جریان دارد، موضوع تحریف تاریخ و غلبه دروغ است که موحب تشدید شکاف بین نسلی می گردد که امیدواریم تمامی ارگان ها در انجام درست مسئولیت های خود در این زمینه کوشش نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ابتکار: معاونت زنان ریاست جمهوری طرح گفت وگوی بین نسلی را دنبال می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتکار: معاونت زنان ریاست جمهوری طرح گفت وگوی بین نسلی را دنبال می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید