ادعای اپل در مورد عمر باتری آیفون15

به گزارش گلچینی از بهترین ها، هر چهار مدل سری آیفون 15 می توانند پس از 1٬000 چرخه شارژ همچنان 80 درصد ظرفیت باتری خود را حفظ نمایند.

ادعای اپل در مورد عمر باتری آیفون15

به گزارش خبرگزاری گلچینی از بهترین ها ، اپل اطلاعات مرتبط با طول عمر باتری آیفون 15 را در سند پشتیبانی خود به روز نموده است. جدیدترین مدل گوشی آیفون می تواند پس از 1٬000 چرخه شارژ همچنان 80 درصد ظرفیت اولیه خود را حفظ کند که دوبرابر تخمین های اولیه شرکت است. این تغییر با قوانین آینده اتحادیه اروپا که طول عمر باتری گوشی های هوشمند را معین می نماید مطابقت دارد.

براساس گزارش زومیت، سند پشتیبانی اپل قبلاً نشان می داد باتری آیفون پس از 500 چرخه شارژ 80 درصد ظرفیت اولیه خود را حفظ می نماید اما با انجام آزمایش های مجدد سلامت باتری در طولانی مدت، تعیین شد باتری آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس پس از 1٬000 چرخه شارژ همچنان 80 درصد ظرفیت اولیه را حفظ می نماید.

اپل می گوید در روند آزمایش سری آیفون 15، باتری این گوشی ها 1٬000 بار شارژ و تخلیه شدند و مصرف انرژی در این آزمایش با شبیه سازی دنیای واقعی آنالیز شد. این شرکت درمورد علت دوبرابرشدن شارژدهی گوشی های خود به به روزرسانی های نرم افزاری iOS اشاره نمود که به طور مستمر اجزای باتری و سیستم مدیریت انرژی را بهینه سازی می نمایند.

تخمین سلامت باتری آیفون های قدیمی تر از 2023 همچنان 80 درصد پس از 500 چرخه شارژ است. اپل درحال آنالیز این موضوع است که آیا برآوردهای سلامت باتری آیفون های قدیمی تر احتیاج به به روزرسانی دارند یا خیر.

اتحادیه اروپا از سال 2025 به تولیدنمایندگان گوشی هوشمند و تبلت که در این ناحیه فعالیت می نمایند، درجه A تا G اعطاء خواهد نمود که این امتیاز نشان دهنده مقدار بهره وری انرژی، طول عمر باتری، محافظت دربرابر گردوغبار و آب و مقاومت دربرابر سقوط های احتمالی است.

بخش طول عمر باتری در رتبه بندی اروپا به حفظ حداقل 80 درصد ظرفیت اولیه با 800 چرخه شارژ احتیاج دارد و این موضوع شرح می دهد چرا اپل درحال آزمایش مجدد سلامت باتری گوشی های خود است.

اپل توصیه می نماید برای ماندگاری ایدئال باتری، درصورت امکان گوشی خود را در دمای بین 16.5 تا 22 درجه سانتی گراد نگه دارید. این شرکت بعلاوه توصیه می نماید گوشی را در دماهای 35 درجه سانتی گراد به بالاتر رها نکنید و ازطرفی آن را زیر نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "ادعای اپل در مورد عمر باتری آیفون15" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای اپل در مورد عمر باتری آیفون15"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید