مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از برطرف باگ های اپل تا فناوری جدید گوشی های سامسونگ

به گزارش گلچینی از بهترین ها، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از برطرف باگ های اپل تا فناوری جدید گوشی های سامسونگ

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

اپل به سرعت به روزرسانی هایی برای کاربران خود ارائه می نماید تا باگ هایی را که در iOS 13 وجود دارد جبران کند. اشکالهایی که خیلی زود توسط بعضی از کاربران دیده شد و مورد شکایت نهاده شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اپل بیان کرد که حدود 50 درصد از آیفون ها قادرند سیستم عامل ios13 را اجرا نمایند. به نظر می رسد هدف اپل از ارائه این آمار، ایجاد امیدواری در کابران برای دریافت سرویسی ویژه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

وقتی ایمیل را در آیفون خود جستجو می کنید ، هر دو گزینه میل و جی میل جستجوهایی را پیشنهاد می نمایند افزون بر این، به شما تعدادی از گزینه های فیلتر را برای یافتن ایمیل مورد نظر ارائه می دهد اما بعضی کاربران عملکرد این مکانیسم ساده را نمی دانند و گاهی برای یافتن ایمیل مورد نظر خود ساعت ها وقت تلف می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس خبرهایی که اخیرا منتشر شده است تعیین شده که برند اوپو در حال همکاری با کوالکام است تا نخستین گوشی 5G خود را تا پاین امسال میلادی وارد بازار کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدتی است که شرکت سامسونگ در کوشش است فناوری قرار دادن دوربین زیر نمایشگر را به بازار وارد کند و به نظر می رسد این کار را به زودی انجام خواهد داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دولت لبنان امروز تأیید کرد که تصمیم دارد برای استفاده کاربران از تماس های واتس اپ و سایر برنامه های دارای قابلیت تماس تلفنی اینترنتی هزینه روزانه برابر با 0.20 دلار هزینه اعمال کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از برطرف باگ های اپل تا فناوری جدید گوشی های سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از برطرف باگ های اپل تا فناوری جدید گوشی های سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید