استعفای سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان در سکوت!

به گزارش گلچینی از بهترین ها، چند روزی است خبرهایی ضد و نقیضی مبنی بر استعفای پژمان درستکار از سرمربیگری تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان منتشر می شود که گویا در سکوت و بدون هیچ حاشیه خاصی اجرا شده است. گفته می شود دلیل اصلی استعفای درستکار از این سمت، تجمیع برنامه تیم های رده های سنی پایه با تیم بزرگسالان در سال المپیک بوده است.

استعفای سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان در سکوت!

به همین دلیل محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی به تازگی به اظهار نظر پرداخت و با تأیید خبر استعفای پژمان درستکار گفت: او یکی از مربیان بااخلاق کشتی محسوب می شود که از لحاظ فنی از دانش بسیار خوبی برخوردار است. در یک ماه گذشته مذاکرات بسیاری بین علیرضا دبیر و پژمان درستکار برای بررسی ادامه همکاری او در رده سنی جوانان صورت گرفت. درنهایت نیز با توجه به اینکه قرارداد درستکار به خاتمه رسیده بود توافق به سر قطع همکاری وی انجام شد.

به گفته امامی، فدراسیون کشتی به زودی یک سرمربی دیگر که با توجه به برنامه های خود مبنی بر تعامل با کادر فنی بزرگسالان معرفی خواهد کرد. ضمن اینکه از محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد و همچنین علیرضا رضایی نیز به عنوان گزینه های احتمالی سرمربیگری جوانان نام برده می شود.

به گزارش گلچینی از بهترین ها، محمد طلایی و پژمان درستکار پس از ریاست علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی طی احکامی به عنوان سرمربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان انتخاب شدند، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رویدادهای کشتی این دو سرمربی نیز عملاً فرصتی برای فعالیت در تیم های نوجوان و جوان بدست نیاورند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استعفای سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان در سکوت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان در سکوت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید