استقبال از سرمایه گذاری در گردشگری دریایی

به گزارش گلچینی از بهترین ها، ایرنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، استقبال از سرمایه گذاری در گردشگری دریایی صورت می گیرد.

استقبال از سرمایه گذاری در گردشگری دریایی

عزت الله ضرغامی با تأکید بر اهمیت صنعت توریسم دریایی اضافه کرد: پس از اعلام سیاست هایمان و اولویت دادن به توریسم دریایی و شروع اقدامات بویژه برای حل مسائل اساسی زیرساخت ها که در واقع تکمیل اسکله ها و هماهنگی برای ورود کشتی های بزرگ گردشگری موسوم به کروز هستند، نخستین و مهمترین اقدامی که باید انجام میشد و نشده است، کمک دولت به سوخت این کشتی ها بود.

وی اضافه کرد: هزینه سوخت آزاد روی دریا حداقل یک دلار است که رقم تمام شده برای گردشگر رقم سنگینی خواهد بود.

ضرغامی خاطرنشان کرد: بنابراین آیین نامه سوخت یارانه ای در دولت تصویب شد که با تصویب آن، کشتی های گردشگری از سوخت یارانه ای استفاده خواهند کرد.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در همین دو هفته ای که این موضوع اعلام شده، علاقمندی بسکمک برای سرمایه گذاران داخلی مشاهده شده و تعدادی از سرمایه گذاران داخلی خواستار سرمایه گذاری در این حوزه شده اند.

وی بازگرداندن کشتی تفریحی کروز به کشور را اتفاق بسیار خوبی دانست و ادامه داد: نتیجه دیگر اختصاص سوخت یارانه ای این بود که کشورهای دیگر هم برای ورود کشتی های تفریحی خود به آب های ایران اعلام آمادگی کردند.

ضرغامی گفت: توقع من این است آرام آرام کشتی های تفریحی از همه جای دنیا وارد کشور ما شوند و بتوانیم بزودی آمار آن را اعلام کنیم.

منبع: همگردی

به "استقبال از سرمایه گذاری در گردشگری دریایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از سرمایه گذاری در گردشگری دریایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید