استیلی: لغو ملاقات با کانادا قطعی نیست؛ با چند کشور مذاکره نموده ایم

به گزارش گلچینی از بهترین ها، مدیر تیم ملی فوتبال ایران در مورد شائبه لغو ملاقات تدارکاتی با کانادا گفت: هنوز چیزی قطعی نیست. با فدراسیون های چند کشور دیگر هم صحبت نموده ایم که طی یکی دو روز آینده و پس از قطعی شدن بازی، نام آنها را می گوییم.

استیلی: لغو ملاقات با کانادا قطعی نیست؛ با چند کشور مذاکره نموده ایم

به گزارش گروه ورزشی گلچینی از بهترین ها، حمید استیلی امروز(دوشنبه) در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتبال ایران گفت: پس از لغو ملاقات با اکوادور مذاکراتی با چند فدراسیون انجام داده ایم اما در حال حاضر نام کشورها را اعلام نمی کنیم تا چیزی بهم نخورد. تا یک دو روز دیگر و پس از قطعی شدن مذاکرات، نام تیم ها را اعلام می کنیم.

وی در خصوص حضور تیم ملی در کانادا توضیح داد: هنوز زمان سفرمان به ترکیه و سپس کانادا معین نشده است. امروز جلسه ما در فدراسیون برای برنامه ریزی سفر به کانادا بود. بعضی لژیونرها کارشان در لیگ های خارجی تمام شده و باید هرچه سریعتر خودشان را به تیم ملی برسانند.

استیلی توضیح داد: درباره برنامه لیگ با سهیل مهدی(مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ) صحبت کردیم و امکان جابه جایی مسابقات نبود، به همین علت اگر زمان اعزام برای گرفتن ویزا معین گردد با مربیان، سرپرستان و مدیران باشگاه ها برای حضور بازیکنان ملی پوش صحبت می کنیم.

وی در خصوص احتمال لغو ملاقات با با کانادا مطرح نمود: هنوز چیزی معین نیست. امروز در این رابطه صحبت می کردیم و چیزی قطعی نیست. هنوز نمی توانیم چیزی در این باره بگوییم و رئیس و دبیرکل فدراسیون باید صحبت نمایند.

استیلی در خصوص عایدی فدراسیون فوتبال از ملاقات با کانادا گفت: آیا در این 10 سال توانسته ایم پولی بگیریم؟!

مدیر تیم ملی در خصوص اینکه آیا با کشور نیوزیلند برای بازی تدارکاتی مذاکره شده بود یا نه، گفت: مذاکره نموده بودیم ولی دراگان اسکوچیچ موافقت نکرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "استیلی: لغو ملاقات با کانادا قطعی نیست؛ با چند کشور مذاکره نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: لغو ملاقات با کانادا قطعی نیست؛ با چند کشور مذاکره نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید