اظهار نظر جنجالی آنا نعمتی درمورد جشنواره فجر

به گزارش گلچینی از بهترین ها، آنا نعمتی گفت:جشنواره ای که در آن به جای اینکه به کیفیت آثار توجه کند به تلفن هایی که آدم ها بهم می زنن توجه دارد به درد نمی خورد.

اظهار نظر جنجالی آنا نعمتی درمورد جشنواره فجر

جشنواره ای که به جای اینکه به کیفیت آثار توجه کند، به تلفن هایی که آدم ها به هم می زنند توجه دارد، به درد نمی خورد. پیغام دوم از سمت هیات انتخاب هنر و تجربه بود. جاودانگی حتی اگر فیلم بدی هم باشد، باز هم فیلم هنر و تجربه است و یکی از طولانی ترین پلان- سکانس های جهانست و کسی نمی تواند منکر این مساله گردد. برای من جالب است منتقدی که سال ها نقد می نویسد و در هیات انتخاب هنروتجربه است می گوید این فیلم سلیقه من نیست و... .

نعمتی: هیچ حمایتی از کارگردان جاودانگی نکردند. آقای فردقادری خودش تمام مسائل مربوط به اکران و سئانس های فیلم را پیگیری کرد. واقعا خنده دار است! فیلمی که به شبکه نمایش خانگی آمده، همچنان در گروه هنر و تجربه روی پرده است. کجای جهان چنین روالی مرسوم است؟! با این کار حق افرادی چون فرد قادری را می خورند! یا مثلا فیلم فروشنده همچنان در گروه هنر و تجربه اکران است. فکر می کنید برای آقای فرهادی مهم است که الان فیلمش در هنر و تجربه روی پرده است؟ ایشان باید بگوید اجازه ندارید فیلم من را پخش کنید و بگذارید فیلمسازان جوان فیلم شان را روی پرده بیاورند! فیلمسازی برای ساخت یک اثر 10 سال زحمت کشیده و کلی تفکر پشت اثر اوست، اصلا فیلمش سلیقه خیلی ها هم نیست اما حق دارد اثرش را اکران کند. حق فیلمسازان جوان را نخورید! آنقدر این جوان ها را سرکوب می نمایند، آن هم در سنی که باید پایه و اساس زندگی شان را بچینند. بعد می بینیم عکس هنرمندان را در بیمارستان و به عنوان افراد کم بضاعت در رسانه ها منتشر می نمایند و می گویند فلانی کارتن خواب شده است! نتیجه کارهایی که امروز با جوانان هنرمند می نمایند، در آینده همین می گردد. می بینید! برای هیچ کدام از این مسائل جوابی نیست و اگر به من باشد در این سینما را تخته می کنم!

مجله گلچینی از بهترین ها

منبع: setare.com

به "اظهار نظر جنجالی آنا نعمتی درمورد جشنواره فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهار نظر جنجالی آنا نعمتی درمورد جشنواره فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید