طراحی لندن، ساخت هند!، عکس

به گزارش گلچینی از بهترین ها، ناتینگ رسماً گفت که سری نو ناتینگ فون در هند فراوری و رونمایی خواهد شد.

طراحی لندن، ساخت هند!، عکس

به گزارش خبرگزاری گلچینی از بهترین ها ، برند ناتینگ به طور رسمی تأیید کرد که ناتینگ فون 2a در هند فراوری خواهد شد. این شرکت در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند نو خود است و پیش از رونمایی رسمی، محل ساخت فون 2a اعلام شده است.

براساس گزارش زومیت، ناتینگ که دفتر مرکزی اش در لندن واقع شده، درحال حرکت به سمت فراوری محلی در بازار هند است. این تصمیم نه تنها به ایجاد شغل یاری می نماید، بلکه به این برند اجازه می دهد تا سرمایه گذاری های خود را در منطقه افزایش دهد.

گوشی نو ناتینگ در کارخانه ای در تامیل نادو، ایالتی در جنوب هند، فراوری خواهد شد. ناتینگ فون 1 و ناتینگ فون 2 نیز پیش از این به صورت محلی فراوری شده اند.

عرضه جهانی ناتینگ فون 2a در هند انجام خواهد شد. ناتینگ افزون بر مراسم آنلاین، رویدادی حضوری در دهلی نو برگزار می نماید. رانویر سینگ، بازیگر محبوب هندی، به عنوان چهره برند ناتینگ انتخاب شده است.

مدل نو گوشی ناتینگ دارای نمایشگر اولد 120 هرتز با وضوح 1٬084 در 2٬412 پیکسل و در ابعاد 6.7 اینچی خواهد بود و با SoC سفارشی دیمنسیتی 7200 پرو که با همکاری این شرکت پیشرفته است، عرضه می گردد.

ناتینگ گوشی نو خود را در تاریخ 5 مارس 2024 (15 اسفند 1402) رونمایی خواهد نمود. ناتینگ بعلاوه میخواهد در آن رویداد از CMF Neckband Pro و CMF Buds رونمایی کند. قیمت گوشی ناتینگ فون 2a هنوز اعلام نشده است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "طراحی لندن، ساخت هند!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لندن، ساخت هند!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید