افرادی که یارانه شان حذف شده، به وسیله سامانه وزارت رفاه اعتراض نمایند

به گزارش گلچینی از بهترین ها، سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها از ارسال لیست متقاضیان تازه یارانه به وزارت رفاه اطلاع داد.

افرادی که یارانه شان حذف شده، به وسیله سامانه وزارت رفاه اعتراض نمایند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سیده طیبه حسینی با اشاره به قابل برداشت بودن یارانه یاری معیشتی مرحله دوم از روز گذشته اضافه کرد: البته فعلا یارانه کسانی که در اردیبهشت ماه حذف شده و تقاضای خود را برای برقراری مجدد یارانه معیشتی در سامانه حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه (سامانه my.gov.ir) ثبت نموده اند، هنوز قابل برداشت نیست.

وی قابل برداشت شدن یارانه معیشتی خانوار های متقاضی را منوط به آنالیز نهایی وزارت رفاه دانست و اضافه کرد: طبق مذاکراتی که شده و بعلاوه براساس دستور رئیس جمهوری که باید ظرف یک ماه افراد متقاضی بازنگری و مشخص تکلیف شوند، امیدوارم آنالیز وزارت رفاه به زودی انجام و به ما ابلاغ گردد.

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها در مورد آنالیز اطلاعات مالی خانوار تاکید نمود: کسی که یارانه اش حذف شده است، نام او در فهرست مسدودی قرار می گیرد و او نمی تواند در دفاتر پلیس به اضافه ده (پلیس 10+) ثبت نام کند بلکه باید به وسیله سامانه حمایتی وزارت رفاه ثبت اعتراض نموده تا اطلاعات مالی خانوارش آنالیز گردد.

به گفته حسینی، براساس بند ب تبصره 14 قانون بودجه 1401 به سازمان هدفمندی یارانه ها و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام شده است که باید سازمان هدفمندی یارانه ها ثبت نام افراد تازه و جامانده یارانه را انجام دهد و در این تبصره گفته شده است، شناسایی و دهک بندی خانوار ها و شناسایی خانوار های پردرآمد به وسیله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام گردد و بعد از آن اعلام نموده است، نسبت به حذف یارانه افراد پردرآمد باید اقدام گردد، اما شناسایی و دهک بندی افراد باید به وسیله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام گردد.

به گفته سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها؛ سرپرستان خانوار می توانند در سامانه حمایتی وزارت رفاه ثبت نام نمایند. پرونده آن ها باید در پایگاه وزارت رفاه آنالیز گردد و بعد از آن در صورت داشتن شرایط، یارانه آن ها برقرار می گردد و این شرایط ناشی از بعد خانوار از قبیل اضافه شدن فرزند یا تأهل فرزند و یا هر اتفاق دیگری است که در خانواده می افتد و بعلاوه اطلاعات مالی خانوار دچار تغییر خواهد شد.

منبع: فرارو

به "افرادی که یارانه شان حذف شده، به وسیله سامانه وزارت رفاه اعتراض نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افرادی که یارانه شان حذف شده، به وسیله سامانه وزارت رفاه اعتراض نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید