افزایش 63 درصدی ورود خودرو به گلستان در طرح نوروزی 1401

به گزارش گلچینی از بهترین ها، خبرنگاران/گلستان رئیس پلیس راه استان گلستان از افزایش 63 درصدی ورود خودرو به گلستان از ابتدای طرح نوروزی 1401 تا به امروز اطلاع داد.

افزایش 63 درصدی ورود خودرو به گلستان در طرح نوروزی 1401

علی عبدی امشب در مصاحبه با گلچینی از بهترین ها اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا نوروز سال گذشته با محدودیت سفر همراه بود اما سال جاری براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا سفر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز ورودی خودروها به گلستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش حدود 63 درصدی همراه بوده است، اضافه نمود: رانندگان برای حفظ جان خود و سایر کاربران جاده ای ضوابط و قوانین هدایت و رانندگی را رعایت نمایند.

رئیس پلیس راه استان گلستان با بیان اینکه در استان گلستان در کمیته هماهنگی سفر برای حفظ جان شهروندان و ایمنی مسافران نوروزی پویش منفی 20 راه اندازی شده است، توضیح داد: رانندگان گلستانی و بعلاوه مسافران نوروزی هنگام تردد در استان گلستان باید سرعت خودرو خود را تا 20 کیلومتر کاهش دهند تا در خاتمه طرح نوروزی حوادث جاده ای به حداقل برسد.

عبدی از رانندگان خواست هنگام رانندگی از رفتارهای پرخطر به ویژه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری نمایند و تأکید کرد: رانندگان از عجله و شتاب موقع رانندگی بپرهیزند، بعلاوه هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی ننمایند.

لازم به ذکر است؛ از 26 اسفند ماه 1400 تا پنجم فروردین ماه جاری بالغ بر یک میلیون و 439 هزار بازدید از جاذبه های گردشگری استان گلستان صورت گرفته است، بعلاوه بیش از 82 هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتگاهی رسمی استان گلستان اقامت داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش 63 درصدی ورود خودرو به گلستان در طرح نوروزی 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 63 درصدی ورود خودرو به گلستان در طرح نوروزی 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید