انگیزه بالای ستاره یوونتوس برای شکست کرونا

به گزارش گلچینی از بهترین ها، پائولو دیبالا که در حال سپری کردن دوران نقاهت بیماری کرونا قرار گرفته است انگیزه زیادی برای شکست این بیماری دارد.

انگیزه بالای ستاره یوونتوس برای شکست کرونا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری گلچینی از بهترین ها، پائولو دیبالا انتظار نداشت به همان اندازه که درگیر علاقه به فوتبال است با ویروس کرونا COVID-19 هم نشین گردد. ستاره آرژانتینی یوونتوس در حالی در ردیف مبتلایان به ویروس کرونا واقع شده است که ورزش در سراسر دنیا از ماه مارس به بن بست رسیده است.

نشریه آ اس با اشاره به این موضوع که آلودگی دیبالا به COVID-19 او را به شدت اذیت نموده و دولت ایتالیا به بازیکنان اجازه داده با کاهش تشدید ویروس کرونا تمرینات را از سر بگیرند، ستاره یوونتوس عزم خود را برای بازگشت به تمرینات جزم نموده و این موضوع را در لایو اینستاگرام ابراز کرد.

دیبالا گفت: باید حقیقت را به همه بگویم، هرگز تصور نمی کردم که بازی را از دست بدهم و مدت زیادی تمرین نکنم. احساس می کنم باید تمرین را آغاز کنم، هم تیمی ها و دوستانم را ببینم و حداقل توپ را لمس کنم زیرا تمرین در خانه به تنهایی قانع کننده نیست. باید کفش هایم را بپوشم و بدوم و بار دیگر گل بزنم.

وی اضافه کرد: همان طور که همواره در مصاحبه هایم گفته ام وقتی اشتیاق دارید همه چیز را دو برابر مهم می کنید. خیلی وقت است بدون تمرین گروهی هستم. دقیقاً نمی دانیم چه موقع باز خواهیم گشت. مثل تعطیلات نیست که می دانید برای مدت معینی استراحت خواهید کرد. می دانم که تنها کار من استراحت و حفظ شرایط خوب است، اما هیچ چیز مهمی نیست که اکنون مخالف آن باشم.

ستاره یوونتوس ادامه داد: هفته ها آغاز می شوند و به انتها می رسند. من در خانه تمرین می کنم ،و لذت آن اندک است چون تنها آمادگی و سلامتی ام را حفظ می کنم. یوونتوس باید این فصل بار دیگر قهرمان گردد و اجازه ندهد لاتزیو زنجیره قهرمانی های متوالی اش را قطع کند. باید آماده شویم تا با یووه جشن قهرمانی بگیریم.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "انگیزه بالای ستاره یوونتوس برای شکست کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگیزه بالای ستاره یوونتوس برای شکست کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید