باند سارقان خودرو در اهواز دستگیر شدند

به گزارش گلچینی از بهترین ها، فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سارقان خودرو که بعد از سرقت اقدام به اوراق و سپس فروش قطعات خودرو می کردند، اطلاع داد.

باند سارقان خودرو در اهواز دستگیر شدند

به گزارش گلچینی از بهترین ها به نقل از ایسنا، سرهنگ محسن دالوند در این باره گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و منزل در بعضی از نقاط اهواز، آنالیز موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس نهاده شد.

وی اضافه نمود: ماموران کلانتری 13 این فرماندهی پیروز شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند پنج نفره سرقت خودرو و منزل را در مورد سرقت های اتفاق افتاده شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی، دستگیر نمایند.

دالوند بیان نمود: در بازرسی های اجرا شده از مخفیگاه متهمان، اموال سرقتی زیادی از جمله سه دستگاه خودروی سواری پراید که به صورت صد درصد اوراق شده بودند، یک دستگاه موتورسیکلت، هشت حلقه لاستیک زاپاس خودرو، تلویزیون های خانگی، پمپ های آب، باطری خودرو و مقادیر زیادی لوازم برقی و گازی منزل کشف و سارقان در بازپرسی های پلیسی به 11 فقره سرقت خودرو و منزل در نقاط مختلف اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی، توضیح داد: تجهیز خودرو به وسایل بازدارنده از سرقت از مهم ترین راهکارهای موثر در پیشگیری از سرقت خودرو است.

منبع: همشهری آنلاین

به "باند سارقان خودرو در اهواز دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باند سارقان خودرو در اهواز دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید