برخورد با تاکسی های غیر فعال در روزهای بارانی ؛ به 1888 خبر دهید

به گزارش گلچینی از بهترین ها، اگر تاکسی ای را در روزهای بارانی پایتخت مشاهده کردید که مسافر سوار نمی کند و غیر فعال است به سامانه 1888 خبر دهید.

برخورد با تاکسی های غیر فعال در روزهای بارانی ؛ به 1888 خبر دهید

به گزارش گلچینی از بهترین ها، علیرضا قنادان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص کمبود تاکسی در روزهای بارانی گفت: تشدید ترافیک شهری از مهمترین مسائل تاکسیرانان در زمان بارندگی است و در نهایت سبب می گردد انتهاه در ساعاتی از روز، خالی از تاکسی گردد؛ چراکه تاکسیران ها نیز مانند راننده های دیگر، در زمان بارندگی مسیر20 دقیقه ای را یک ساعته طی می نمایند و این ترافیک به روی خدمات دهی آنها تأثیر دارد.

وی با اشاره به تشدید نظارت های میدانی بر تاکسیرانان توضیح داد: ناظران سازمان در روزهای بارانی، علاوه بر نظارت میدانی، با پهنه بندی مناطق اقدام به رصد آنلاین انتهاه ها و خطوط تاکسی می نمایند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه خدمات رسانی یکسان تاکسی ها در روزهای بارندگی از مهمترین اهداف طرح های نظارتی و میدانی است، گفت: تیم های نظارتی سازمان تاکسیرانی با شروع فصل پاییز، هر روز از ساعت 6:30 الی 20:30 در حالت آماده باش هستند.

قنادان با بیان اینکه با وجود همه نظارت ها ممکن است باز هم مسائلی ایجاد گردد، اضافه نمود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه عدم فعالیت از سوی تاکسیران در روزهای بارانی، شماره پلاک خودرو را به سامانه 1888 اعلام نمایند.

  • نوسازی 5 هزار دستگاه تاکسی فرسوده تا انتها 98
  • تخلفات رانندگی مسافربرهای اینترنتی چگونه رصد می گردد؟
منبع: همشهری آنلاین

به "برخورد با تاکسی های غیر فعال در روزهای بارانی ؛ به 1888 خبر دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با تاکسی های غیر فعال در روزهای بارانی ؛ به 1888 خبر دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید