بوفون بهترین بازیکن و ساری بهترین سرمربی کالچو در سال 2017 شدند

به گزارش گلچینی از بهترین ها، کاپیتان تیم فوتبال یوونتوس و سرمربی تیم فوتبال ناپولی به عنوان بهترین بازیکن و بهترین سرمربی فوتبال ایتالیا در سال 2017 انتخاب شدند.

بوفون بهترین بازیکن و ساری بهترین سرمربی کالچو در سال 2017 شدند

به گزارش گلچینی از بهترین ها، مراسم معرفی بهترین های فوتبال ایتالیا (گرن گالا)، شب گذشته (دوشنبه) برگزار و بهترین های کالچو در سال 2017 معرفی گردیدند.

در این مراسم، جان لوئیجی بوفون نه تنها به عنوان بهترین دروازه بان بلکه جایزه بهترین بازیکن فوتبال ایتالیا را نیز از آن خود کرد. او پس از دریافت این جایزه خطاب به حضار جمله ای طنز آمیز بیان نمود و گفت: حالا می فهمم که چرا به سوئد باختیم و به جام جهانی نرفتیم. به هر حال من بسیار خوشحالم و احساس غرور می کنم. من هرگز فکر نمی کردم که روزی چنین جایزه ای را ببرم و از آن بسیار مراقبت خواهم کرد چون هرگز به عنوان یک بازیکن جوان آن را نبردم.

در همین حال مائوریسیو ساری، سرمربی ناپولی که تیمش فصل گذشته در سری A سوم شد و الان هم صدرنشین است، به عنوان بهترین سرمربی کالچو معرفی گردید. ساری در مراسم حضور نداشت و جایزه او را اورلیو دلورنتس، مالک باشگاه ناپولی دریافت کرد.

آلسیو کرانیو، دروازه بان کالیاری هم به عنوان بهترین بازیکن جوان سری B انتخاب شد که دلیلش عملکرد خوب او در فصل گذشته در چارچوب دروازه بنونتو بود که الان در سری A حضور دارد.

در حالی که حساس ترین بازی هفته پانزدهم سری A آدینه مقابل تیم های ناپولی و یوونتوس در شهر ناپل برگزار می گردد، جایزه ای ویژه به همین مناسبت در نظر گرفته شد، جایزه زیباترین گل در تاریخ این نبرد که به آلساندرو دل پیرو، کاپیتان سابق بانوی پیر تعلق گرفت.

در مراسم گرن گالا، تیم منتخب فوتبال ایتالیا در سال 2017 هم انتخاب شد که ترکیب آن به توضیح زیر بود:

دروازه بان: جان لوئجی بوفون (یوونتوس)

مدافعان: دنی آلوز (یوونتوس)، کالیدو کولیبالی (ناپولی)، لئوناردو بونوچی (یوونتوس) و الکس ساندرو (یوونتوس)

هافبک ها: مارک همسیک (ناپولی)، رجا ناینگولان (رم) و میرالم پیانیچ (یوونتوس)

مهاجمان: پائولو دیبالا (یوونتوس)، گونسالو ایگواین (یوونتوس) و دریس مرتنس (ناپولی)

جایزه بهترین تیم سال هم به یوونتوس و جایزه بهترین بازیکن زن سال فوتبال ایتالیا هم آلیا کوانی از فیورنتینا تعلق گرفت.

منبع: تسنیم

به "بوفون بهترین بازیکن و ساری بهترین سرمربی کالچو در سال 2017 شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون بهترین بازیکن و ساری بهترین سرمربی کالچو در سال 2017 شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید