تردد بین شهری در تهران و البرز مجاز است

به گزارش گلچینی از بهترین ها، رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان البرز از مجاز بودن تردد بین شهری میان تهران و البرز اطلاع داد.

تردد بین شهری در تهران و البرز مجاز است

به گزارش گلچینی از بهترین ها البرز؛ سرهنگ غلامعلی شرق با اشاره به اینکه محدودیت تردد خودرویی در استان همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه البرز در شرایط قرمز قرار گرفته است، هم خروج خودرو با پلاک بومی از استان و هم ورود خودرو با پلاک غیربومی به استان یک میلیون تومان جریمه دارد.

وی شرح داد: محدودیت تردد خودروها از ساعت 10 شب الی سه صبح نیز همچنان برقرار است و رانندگانی که به این مساله توجه ننمایند جریمه می شوند.

رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان البرز در پاسخ به اینکه آیا تردد خودرو از شهرستان های قرمز البرز به شهرستان های زرد و نارنجی استان ممنوع است، گفت: دستورالعملی در مورد اعمال این محدودیت ابلاغ نشده است.

سرهنگ شرق افزود: در اعمال محدودیت های خودرویی، تهران و البرز همچنان یکپارچه دیده شده اند و تردد خودروهایی که پلاک تهران دارند در البرز و خودروهایی که پلاک البرز دارند در تهران بلامانع است.

وی با اشاره به شرایط قرمز استان البرز تاکید نمود: هر چند در گذشته تاکید می شد مردم برای تردد در شهر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایند ولی با توجه به اینکه کرونا در فضاهای سربسته و تجمعات انتشار بیشتری دارد، از مردم درخواست می گردد که در مرحله اول جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند و در صورت لزوم هم کمتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایند.

رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان البرز با اشاره به اینکه مرکز تعویض پلاک خودروی قزلحضار از امروز تعطیل است، اضافه نمود: حدود 10 تا 15 درصد خودروهای البرز با پلاک غیر بومی است به همین دلیل از صاحبان این خودروها که در البرز سکونت دارند درخواست می گردد بعد از بهتر شدن شرایط و بازگشایی مرکز تعویض پلاک، نسبت به تعویض پلاک خودروی خود که کمتر از یک ساعت زمان می برد اقدام نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

به "تردد بین شهری در تهران و البرز مجاز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد بین شهری در تهران و البرز مجاز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید