(تصاویر) فعال سیاسی مخالف دولت بلاروس گلوی خود را در دادگاه برید!

به گزارش گلچینی از بهترین ها، استپان لاتیپف متهم و فعال مخالف دولت بلاروس، هنگام حضور در دادگاه از صندلی برخاست، ماسکش را برداشت، شیئی تیز برداشت ـ ظاهرا یک اتوماتیک ـ و در گلویش فرو کرد.

(تصاویر) فعال سیاسی مخالف دولت بلاروس گلوی خود را در دادگاه برید!

به گزارش گلچینی از بهترین ها، لحظاتی پیش، لاتیپف خطاب به پدرش فریاد زده بود که به او هشدار داده اند اگر در دادگاه نایستد و اعتراف اجباری معمول را نکند، خانواده و همسایگانش تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند. او همچنین مدعی شد مسئولان [زندان] در هفت هفته گذشته، او را توی سلول انفرادی انداخته بودند.

قاضی به سرعت دستور تخلیه دادگاه مینسک را داد، اما کوشش بری نجات لاتیپف بی نظم و آشفته بود . وی در قفس قرار داشت و ماموران زندان ابتدا قادر نبودند به وی دسترسی پیدا نمایند. لاتیپف همچنان خودزنی کرد و از هوش رفت.

گفته می گردد او را در بیمارستان سماشکو در مینسک، در شرایط خواب مصنوعی یا کما قرار داده اند و پزشکان در کوشش اند جانش را نجات دهند.

لاتیپف، شاغل در حرفه درخت شناسی، آخرین مورد از صد ها نفری است که به اتهام نقش در سازماندهی اعتراض ها علیه الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس، با محاکمه روبرو اند.

وی در 15 سپتامبر، هنگامی که سعی داشت از دیوارنوشته ای در حمایت از مخالفان دولت محافظت کند، دستگیر شد. مقام ها بعد مدعی شدند شواهدی یافته اند که نشان می دهد لاتیپف سم های قوی و پیچیده توزیع می کرد تا ماموران پلیس را بکشد.

منبع: فرارو

به "(تصاویر) فعال سیاسی مخالف دولت بلاروس گلوی خود را در دادگاه برید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) فعال سیاسی مخالف دولت بلاروس گلوی خود را در دادگاه برید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید