جاهای دیدنی ژاپن ، معروف ترین جاذبه های گردشگری

به گزارش گلچینی از بهترین ها، شاید بد نباشد گاهی کمی متفاوت عمل کنید و مقصد سفرتان را خودتان انتخاب کنید. مقصد سفر اصولا نباید یک نقطه عمومی و محبوب باشد. نقشه را بگذارید روبه رویتان و یا در اینترنت به سرچ زیباترین و کم تردد ترین منطقه ها بپردازید. کشورهای کلیشه، سفرهای کلیشه ای ، که تمام آژانس های مسافرتی هر روزه تورهای مسافرتی متعددی را به مقصد آنها روانه می نمایند را فراموش کنید متفاوت سفر کنید. ژاپن از جمله کشورهای آسیایی است که ارزش تماشا دارد. شاید از نظر هزینه و بعضی مسائل دیگر سفر به ژاپن به راحتی سفر به کشورهای متداول فهرست آژانس های مسافرتی نباشد. اما می توانید مطمئن باشید که این تعطیلات و منطقه های که در این سفر می بینید را هرگز دوباره تجربه نخواهید کرد. در ادامه با سفر به ژاپن و تماشای جاذبه های گردشگری ژاپن و جاهای تماشای ژاپن با ما همراه باشید.

جاهای دیدنی ژاپن ، معروف ترین جاذبه های گردشگری

جاذبه های گردشگری ژاپن : دره یوفوگاوا

این دره در جوار شهر خارق العاده یوفوین قرار گرفته. دره یوفوگاوا تلفیقی از هنر و زیبایی است. کنتراستی از رنگ های گرم و سرد . گردشگران می توانند همینکه قدم در مسیر دره می گذارند از زیبایی های عجیب و ستودنی آن لذت ببرند. برترین فصل برای سفر به دره یوفوگاوا پاییز است. زیبایی باور نکردنی این منطقه در صبح های پاییزی غیر قابل وصف است.

جاهای دیدنی ژاپن : قلعه تاکیدا

این قطعه بر فراز اسمان بنا شده. شاید به نظر عجیب برسد اما قلعه تاکیدا به علت موقعیت و زیرساختش طوری به نظر می رسد که انگار در اسمان معلق است .این قلعه بر فراز تپه رفیع هیوگو واقع شده است. ارتفاع و بلندای این تپه موجب می گردد که قلعه اغلب در میان ابرها دیده گردد اگر بخت با شما یار باشد و در هوای مه الود به این منطقه سفر کنید از حجم زیبایی این منطقه حیرت زده خواهید شد. این قلعه در ژاپن به قلعه آسمانی معروف است. برترین فصل برای بازدید از این قلعه پائیز است . ماه های سپتامبر تا دسامبر برترین زمان برای تورهای مسافرتی است و می توانید زیبا ترین وجهه را از این اثار باستانی طبیعی مشاهده خواهید کرد.

جاهای دیدنی ژاپن : سفر به ژاپن : دریاچه اشینوکو

Biwa بزرگترین دریاچه ژاپن است و شهرتی جهانی دارد. اما عده کمی ممکن است از این موضوع اطلاع داشته باشند که اشینوکو بزرگ ترین خروجی این دریاچه هم، کم از زیبایی دریاچه اصلی ندارد . سرتاسر اشینوکو با نی زارهای انبوه پوشیده شده. این می تواند یکی از مجذوب کننده ترین ساعت هایی باشد که در ژاپن سپری می کنید. سفر با یکی از قایق های محلی در نیزار و گوش کردن به صدای پرندگان. اگر به این منطقه سفر کردید تماشای غروب اسرار امیزش را از دست ندهید.

جاذبه های گردشگری ژاپن : جاهای دیدنی ژاپن : پارک گیاه شناسی آشیکاگا

بدون شک آشیکاگا یکی از زیباترین پارک های گل در سراسر جهان است. فاصله این پارک تا توکیو با قطار در حدود 2 ساعت است. این پارک با مجذوب کنندهیت های خیره کننده خود بیش از 350 نمونه گل را در خود جای داده .یکی از معروف ترین محوطه های این پارک به تونل گل ویستریا معروف است. این گل یکی از نمادهای ملی فرهنگی ژاپنی هاست . ویستریا سنبل عشق احساس و آرامش است. از طرف دیگر این پارک گل بیش از 5000 بوته آزالیا را هم در خود جای داده. رنگ صورتی ملایم این گلها خیره کننده و چشم نواز است.

سفر به ژاپن : جاذبه های گردشگری ژاپن : معبد Chureito Pagoda

اگر دلتان می خواهد تاریخ را به عقب بر گردانید و در فضایی قرار بگیرید که در گذشته پادشاهان و نجیب زادگان ژاپنی در آن زندگی می کردند. بازدید از این نقطه را از دست ندهید. این بنا در قرن 8 میلادی ساخته شد و به خاطر چشم انداز و چشم اندازی که دارد بیش از گذشته حس آرامش را به شما القاء می نماید.

منبع: همگردی

به "جاهای دیدنی ژاپن ، معروف ترین جاذبه های گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاهای دیدنی ژاپن ، معروف ترین جاذبه های گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید