خرید احتمالی تراکتور لو رفت ؛ این گزینه در لیست قرمزها، عکس

به گزارش گلچینی از بهترین ها، محمد رضا اخباری دروازه بان سابق سایپا به احتمال زیاد نیم فصل دوم به تراکتورسازی می پیوندد.

خرید احتمالی تراکتور لو رفت ؛ این گزینه در لیست قرمزها، عکس

پارس فوتبال:محسن فروزان دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی هفته گذشته با اشتباه مهلک خود باعث شد که تیم پیکان یکی از گل های خورده را جبران کند و با وجود نقدها زیادی که نسبت به دروازه بانی فروزان صورت گرفت اما محمد تقوی سرمربی تراکتورسازی از گلر تیمش دفاع جانانه ای انجام داد به هر حال تراکتورسازان به خوبی می دانند که برای اینکه در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی باشند باید در هر سه خطوط خود بازیکنان جایگزین خوبی داشته باشند. محمد رضا اخباری دروازه بان سابق سایپا به علت اینکه نارنجی پوشان سایپا برگه رضایت نامه اش را نمی دادند در فصل جابجایی نتوانست به تیم جدیدی بپیوندد و اکنون او بدون تیم مانده است.

اخباری مدتی پیش تمایلش به حضور در تیم تراکتورسازی را بیان کرد اما مسئولان این تیم تبریزی بیان کردند که 3 دروازه بان خوب در اختیار دارند و نیازی به دروازه بان سابق سایپا ندارد. علاوه بر این مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی تبریز هم به دنبال جذب اخباری بود اما بنا به دلایلی این انتقال صورت نگرفت.

به هر حال این روزها دوباره موضوع انتقال اخباری به تراکتورسازی به جریان افتاده است و گفته می گردد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد اخباری نیم فصل دوم به سرخپوشان تبریزی می پیوندد.

منبع: توریسم آنلاین

به "خرید احتمالی تراکتور لو رفت ؛ این گزینه در لیست قرمزها، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید احتمالی تراکتور لو رفت ؛ این گزینه در لیست قرمزها، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید