درودگر: هیئت رئیسه سازمان لیگ هم نسبت به اتفاق های فینال جام حذفی مقصر است، از مردم عذرخواهی نموده و از مسئولیت شانه خالی نمی کنیم

به گزارش گلچینی از بهترین ها، محمد صادق درودگر، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران در مصاحبه با ، درباره حوادث دیدار شب گذشته فینال جام حذفی بین تیم های پرسپولیس و داماش گیلانیان در استادیوم شهدای فولاد اهواز اعلام کرد: قضاوت و اظهارنظر درباره این موضوع باید متکی به اطلاعات کامل باشد و من هم اطلاعات کاملی ندارم. با این وجود اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ به زودی درباره اتفاق های این بازی جلسه ای تشکیل داده و ابعاد مختلف موضوع را آنالیز و ریشه یابی می نمایند. البته به عنوان افرادی که متولی برگزاری رقابت های فوتبال هستیم وظیفه داریم از مردم عذرخواهی کنیم. هیچ اغماضی هم نباید داشته باشیم.

درودگر: هیئت رئیسه سازمان لیگ هم نسبت به اتفاق های فینال جام حذفی مقصر است، از مردم عذرخواهی نموده و از مسئولیت شانه خالی نمی کنیم

او ادامه داد: اگر اشکال از ما بوده باید آن را رفع کنیم و دنبال این برویم که چنین اتفاقی تکرار نگردد. هر جایی هم که ایراد از سازمان لیگ نبوده باید با صراحت اعلام کنیم و ببینیم چه کسی مسبب آن و چه عواملی دلیل حواشی بوده است. به هیج وجه نباید شانه خالی کنیم چرا که اتفاقی اتفاق افتاده و این اتفاق قشنگ و زیبنده مردم ایران نبوده است.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ با اشاره به لزوم برخورد با مسببان حواشی این بازی گفت: باید دید چه عواملی در این اتفاق نقش داشته اند و چگونه این کار را انجام داده اند. به عنوان برگزار کننده رقابت ها اختیارهای مشخصی داریم و در یک حوزه می توانیم فعالیت کنیم. مسئولان بخش های دیگر هم اختیارات خودشان را دارند که آنها هم باید وظایفشان را به بهترین شکل انجام بدهند.

درودگر اضافه نمود: امروز (دوشنبه) جلسه فوق العاده ای برای رسیدگی به اتفاق های دیدار فینال جام حذفی تشکیل شده و ما منتظر ارائه گزارش این جلسه هستیم.

مسئول امور بازاریابی سازمان لیگ درباره تعلیق فعالیت های سعید فتاحی از سوی کمیته اخلاق گفت: نکته ای که وجود دارد این است برخلاف بعضی اخبار فتاحی برکنار نشده بلکه تعلیق شده است. شاید با آنالیز عوامل مختلف در نهایت به این نتیجه رسیدند که سعید فتاحی مقصر اصلی اتفاق های بازی نباشد. باید دید نتیجه جلسه امروز چه می گردد و پس از آن اظهار نظر کنیم. همه ما حتی خودم به عنوان عضو کوچکی از سازمان لیگ، مقصر هستم چراکه هیئت رئیسه برای برگزاری این بازی در استادیوم فولاد نظر نداده است. باید پس از آنالیز تمام جوانب با مسببان این اتفاق ها برخورد گردد.

داورزنی: امروز گزارش آنالیز های اهواز را اعلام می کنیم/ با رئیس کمیته انضباطی و اخلاق همه جوانب را در نظر می گیریم/ از تمام مردم عذر خواهی می کنم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "درودگر: هیئت رئیسه سازمان لیگ هم نسبت به اتفاق های فینال جام حذفی مقصر است، از مردم عذرخواهی نموده و از مسئولیت شانه خالی نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درودگر: هیئت رئیسه سازمان لیگ هم نسبت به اتفاق های فینال جام حذفی مقصر است، از مردم عذرخواهی نموده و از مسئولیت شانه خالی نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید