رنگارنگ ترین شهرهای دنیا

به گزارش گلچینی از بهترین ها، کاوش در شهرهای جدید همیشه لذت بخش بوده است، اما وقتی این مقصدها مانند جعبه مداد رنگی و آب نبات راه راه هستند، لذت بخش تر خواهد بود. کشورهای سراسر جهان، از شیلی گرفته تا آفریقای جنوبی تا مستعمرات چشم نواز ترینیداد کوبا، بستر شهرهایی هستند که برای سرگرمی هایشان و یا رگه های هنر در سطح شهر، یک عشق فرهنگی به رنگ و یا برای مقاصد سینمایی رنگارنگ شده اند.

رنگارنگ ترین شهرهای دنیا

انتخاب لیستی کوتاه از میان این همه شهر رنگانگ بسیار کار سخت و دشواری است اما ما این کار را کرده ایم. در ادامه لیستی از زیباترین شهر های رنگارنگ جهان را مطالعه خواهید کرد. با مجله گلچینی از بهترین ها همراه باشید.

در بخش اول با برخی از رنگین ترین شهر های جهان آشنا شدیم در این بخش شما را به چند شهر فوق العاده زیبای دیگر از جهان می بریم.

ترینیداد، کوبا

ترینیداد در استان مرکزی کوبا سانتی اسپریتوس قرار گرفته است. ساختمان های شهر ترینیداد در قرن 16 محیط زیست طبیعی را انعکاس می دادند که رنگ سبز نیشکر، آبی اقیانوس، و زرد طلایی آفتاب است. گاهی حتی همه این رنگ ها در یک ساختمان جمع می شوند. این سایت میراث جهانی یونسکو با پولی که عمدتا از تجارت برده ها بود ساخته شده است و یک فرهنگ آفریقایی-کوبایی بوجود آورده است که در خیابان های رنگارنگ آن نمود پیدا می کند. بخش های قابل توجه این شهر کلیسای قدیمی سانفرانسیسکو، کاخ برونت و کاخ کانترورو هستند. زیباترین شهرهای آمریکا

بلاط، استانبول، ترکیه

بلاط ناحیه یهودی نشین استانبول از دوره بیزانس لحاف چهل تکه ای است از ساختمان های قرمز، آبی، و سبز رنگ، که بالای یکدیگر قرار گرفته اند. در طول زمان، این محله به مقصد گردشگران طراحی شهری برای شرکت در دوسالانه طراحی استانبول تبدیل شده است. هر انسانی مشتاق خواهد بود که در خیابان های مارپیچ با ساختمان هایی با رنگ های درخشان و دسته ای از بوتیک ها، کافه ها و گالری ها پیاده روی کند. (خرید ارزان بلیط تهران انکارا و بلیط انکارا تهران)

پلورینیو، سالوادور، برزیل

محله پلورینیو سالوادور نام خود را از کلمه پرتغالی به معنای تحقیر و تنبیه گرفته است و اولین بازار برده فروشان در قاره بوده است.زمانی که برده داری در سال 1835 ممنوع شد، شهر آغاز به فرو ریختن کرد. اما در 1985، پلورینیو به عنوان یک میراث جهانی توسط یونسکو شناخته شد، و محله فرایند کند بازسازی را آغاز کرد. امروز فرهنگ پلورینیو همانند ظاهر آن بسیار پر جنب و جوش است، و گردشگران از برزیل ودوردست های جهان در این شهر تاریخی برای غذا، خوشگذرانی و موزه آفریقایی-برزیلی گرد هم می آیند.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "رنگارنگ ترین شهرهای دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگارنگ ترین شهرهای دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید