زندگی بنیانگذار اسنپ چت فیلم سینمایی می گردد

به گزارش گلچینی از بهترین ها، به نظر می رسد پس از مارک زاکربرگ؛ بنیانگذار و مدیرعامل فیسبوک نوبت به ایوان اشپیگل؛ بنیانگذار اسنپ چت رسیده که فیلم زندگی خود را روی پرده نقره ای سینما تماشا کند.

زندگی بنیانگذار اسنپ چت فیلم سینمایی می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، زندگی مشاهیر همواره قابل توجه و جذاب بوده و بر همین اساس فیلم هایی که بر اساس زندگی این افراد ساخته می گردد پر فروش است.

با توجه به حضور پررنگ شبکه های اجتماعی و جهانی فناوری در زندگی روزمره ما، ساخته شدن فیلم بر اساس زندگی فعالان عرصه فناوری چندان عجیب و دور از ذهن نیست و ایوان اشپیگل به عنوانیکی از جوان ترین و ثروتمندترین مدیران سیلیکون ولی یک سوژه عالی برای فیلمسازی محسوب می گردد.

کتزنبرگ، یکی از بنیانگذاران Dreamworks، در این خصوص گفت: ما می خواهیم یک داستان را ارائه کنیم که در خصوص ایجاد اسنپ چتو البته داستان زندگی ایوان باشد. این موضوع دقیقا به اندازه داستان فیلم فیسبوک جذاب خواهد بود.

مروری بر زندگی اشپیگل نشان می دهد که ایوان راستا موفقیت را یک شبه طی نکرده است و البته زندگی جذابی هم داشته؛ ایوان در لس آنجلس، کالیفرنیا به جهان آمد. مادر او ملیسا ان توماس و پدر او جان دبلیو. اشپیگل است که هر دوی آن ها وکیل هستند. اشپیگل در پسیفیک پلسیدس، کالیفرنیا و به عنوان پیرو کلیسای اسقفی بزرگ شد. او تحصیلات ابتدایی را در سنتا مونیکا به انتها رساند و بعد در دانشگاه استنفورد حضور یافت.

سپس اشپیگل به کلاس های طراحی در دانشگاه اوتیس هنر و طراحی در حالی که هنوز دانش آموز دبیرستان بود و کلاس های دانشگاه مرکز هنر طراحی در پاسادینا و پیش از ورود به استنفورد رفته بود. او همچنین کارآموزی بی مزد در فروش در رد بول بود.در نهایت او تصمیم به ساخت اسنپ چت گرفت و همانطور که اکنون شاهد هستیم به اپلیکیشنی دست پیدا کرد که به سرعت محبوب و مشهور شد .

منبع: انتخاب

به "زندگی بنیانگذار اسنپ چت فیلم سینمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی بنیانگذار اسنپ چت فیلم سینمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید