سروش، کیلومترها دورتر از روزهای اوج

به گزارش گلچینی از بهترین ها، بعید نیست مرد کروات در بازی های آینده هم سروش رفیعی را روی نیمکت بنشاند و البته برای جانشینی او دست هایش پر است.

سروش، کیلومترها دورتر از روزهای اوج

عملکرد هافبک تازه وارد پرسپولیس نشان می دهد که او با روز های اوج خود فاصله زیادی دارد. سروش رفیعی را می گوییم که در دو بازی ابتدایی نیم فصل دوم آنقدر ناآماده بود که حتی برانکو هم برای بازی دادنش قانع نشد و او را روی نیمکت نشاند.

پرسپولیس در هجدهمین بازی لیگ رجحان خود در حالی از استقلال خوزستان پذیرایی کرد که غایب بزرگش در این بازی، سروش رفیعی بود. بازیکن محبوب برانکو ایوانکوویچ که پس از بازگشت به پرسپولیس هنوز نتوانسته عملکرد گذشته خود را تکرار کند و این در حالی است که طرفداران از او انتظارات زیادی دارند.

عملکرد نه چندان خوب سروش در بازی های ابتدایی نیم فصل دوم باعث شد این بازیکن در بازی با استقلال خوزستان ترکیب ثابت تیمش قرار نگیرد و در اواخر نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین گردد. چیزی که در عملکرد این روز های سروش تعیین است، این است که او با روز های اوج خود فاصله زیادی دارد.

به نظر می رسد رفیعی برای بازگشت به روز های خوب باید بیش از پیش کوشش کند تا خود را به فرم دلخواه طرفداران و برانکو برساند وگرنه بعید نیست مرد کروات در بازی های آینده هم او را روی نیمکت بنشاند و البته برای جانشینی او دست هایش پر است.

11 - 210

منبع: ایران ورزشی

به "سروش، کیلومترها دورتر از روزهای اوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سروش، کیلومترها دورتر از روزهای اوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید