نادری: دوست ندارم فعلا به بلژیک برگردم، می خواهم دوباره به ترکیب اصلی برسم

به گزارش گلچینی از بهترین ها، مدافع پرسپولیس گفت:اینکه در چند بازی نیمکت نشین شدم نظر سرمربی است اما می خواهم دوباره به ترکیب اصلی برگردم

نادری: دوست ندارم فعلا به بلژیک برگردم، می خواهم دوباره به ترکیب اصلی برسم

گلچینی از بهترین ها- مدافع چپ سرخپوشان که در فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود در ابتدای این فصل و با روی کار امدن کالدرون هم توانست خیلی زود خودش را نشان دهد و به یکی از مهره های ثابت پرسپولیس تبدیل گردد. درخشش این بازیکن در دفاع چپ باعث شد تا سرمربی وقت تیم ملی هم او را به تیم ملی دعوت کند. نادری در ملاقات برابر عراق فرصت بازی کردن پیدا کرد اما نتوانست کیفیت خود را نشان دهد و روی گل دوم عراق هم به نوعی نقصر بود.

ناکامی این بازیکن باعث شد تا او در پرسپولیس هم از شرایط آرمانی خود دور بگردد و تا جایی که در نیمی از بازی های نیم فصل اول نیمکت نشین گردد. در آستانه شروع تمرینات سرخپوشان برای نیم فصل دوم این بازیکن اعتقاد دارد که می تواند دوباره به ترکیب فیکس پرسپولیس بازگردد.

محمد نادری در مورد شرایط این روزهای خود به گلچینی از بهترین ها گفت: من با وجود پیشنهاداتی که در ابتدای فصل از چند تیم لیگ فزونی داشتم اما دوست داشتم در پرسولیس به کار خودم ادامه بدهم. اینکه در چند بازی نیمکت نشین شدم نظر سرمربی است اما می خواهم دوباره به ترکیب اصلی برگردم و برای این کار با تمام وجودم تمرین می کنم.

مدافع سرخپوشان در مورد احتمال بازگشتش در سرانجام فصل به بلژیک گفت: هنوز تا سرانجام فصل زمان زیادی باقی است اما دوست ندارم فعلا به بلژیک برگردم و می خواهم همچنان در پرسپولیس بازی کنم.

منبع: همشهری آنلاین

به "نادری: دوست ندارم فعلا به بلژیک برگردم، می خواهم دوباره به ترکیب اصلی برسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نادری: دوست ندارم فعلا به بلژیک برگردم، می خواهم دوباره به ترکیب اصلی برسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید