سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان خوزستان برگزار می گردد

به گزارش گلچینی از بهترین ها، محمد جوروند در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره اظهار کرد: ارتقای محتوای کیفی نشریات و تقویت روزنامه نگاری حرفه ای، ارج نهادن به کوشش های صادقانه خبرنگاران و روزنامه نگاران و ایجاد نشاط و افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه مطبوعات استان از اهم اهداف برگزاری جشنواره مطبوعات خوزستان است.

سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان خوزستان برگزار می گردد

وی اضافه نمود: اصحاب رسانه استان خوزستان می توانند آثار خود را در بخش های تخصصی از جمله سرمقاله و یادداشت، عکس، گرافیک و صفحه آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه و گزارش در جشنواره شرکت دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: بخش ویژه جشنواره مطبوعات استان خوزستان با موضوع شعار سال 97 (حمایت از کالای ایرانی) و بخش موضوعی جشنواره با عناوین مسائل زیست محیطی خوزستان و مدافعان حرم دو بخش دیگری هستند که جامعه رسانه استان می توانند آثار خود را با این مضامین به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خوزستان نیز پیرامون ضرورت برگزاری جشنواره مطبوعات اعلام کرد: اگر جشنواره مطبوعات کارکردهای تعریف گردیده خود را داشته باشد و بتواند قابلیت های افراد و رسانه ها را به نمایش بگذارد، در ضرورت برگزاری آن نباید تردید کرد.

حسین حسین نژادیان در مصاحبه با گلچینی از بهترین ها اضافه نمود: جشنواره مطبوعات فرصتی برای ایجاد انگیزه در میان گلچینی از بهترین ها برای ارائه آثار کیفی است؛ همچنین این جشنواره می تواند با ایجاد فضای رقابتی مقدمه ای برای ارتقای کیفیت آثار تولیدی در رسانه ها باشد؛ بنابراین درپی آن، محتوا و عمق مطالب در رسانه ها نیز رو به افزایش خواهد گذاشت.

وی در خصوص شرایط و مقررات شرکت در جشنواره اعلام کرد: آثار ارسالی باید از تاریخ 1396/04/01 تا 1397/07/15 در مطبوعات مکتوب استانی، واحد مرکزی خبر صدا و سیما خوزستان، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، ضمائم نشریات سراسری و یا صفحات استانی دارای مجوز استان منتشر گردیده باشند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خوزستان اضافه نمود: آثار جشنواره صرفا از طریق آدرس سایت pressfestival.ir پذیرش می گردد که به صورت زیر پورتال و با پیش وند نام استان، تنظیم و به صورت کامل در فراخوان منتشر می گردد و هر متقاضی می تواند تنها در دو بخش و در هر بخش سه اثر را ارائه دهد، در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف خواهد کرد.

حسین نژادیان تاکید نمود: علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را از یکم تا بیست مهرماه در آدرس pressfestival.ir بارگذاری نمایند.

وی توضیح داد: متن کامل فراخوان با جزئیات بیشتر برای انتشار در اختیار رسانه های استان قرار داده می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان خوزستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان خوزستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید