شیائومی فراوری گوشی در پاکستان را از دو ماه دیگر کلید می زند

به گزارش گلچینی از بهترین ها، طبق اسناد منتشر شده از طرف یکی از شرکت های پاکستانی، شیائومی از ژانویه 2022 (دی-بهمن) فراوری گوشی های هوشمند در این کشور را شروع می نماید. گفته می گردد شیائومی میخواهد آمار سالانه فراوری گوشی در این کشور را به حدود 3 میلیون واحد برساند.

شیائومی فراوری گوشی در پاکستان را از دو ماه دیگر کلید می زند

شرکت Air Link Communication Limited یکی از مهم ترین شرکت های بازار موبایل پاکستان محسوب می گردد و به غیر از همکاری با شرکت های مختلف برای فراوری گوشی های هوشمند، در زمینه عرضه این گوشی ها هم نقش مهمی را ایفا می نماید. شرکت Air Link به لطف این قرارداد سالانه حدود 450 میلیون دلار عایدی کسب می نماید. بیشتر گوشی های شیائومی در پاکستان از طرف این شرکت به دست کاربران می رسند و حالا با شروع فراوری گوشی های شیائومی، جایگاه خود را در بازار موبایل این کشور محکم تر خواهد نمود.

روی هم رفته بعد از شروع تحریم های آمریکا علیه هواوی، سهم بازار گوشی های این شرکت در کشورهای مختلفی به طور قابل توجهی کاهش یافته است. در این میان شیائومی با افزایش تمرکز خود بر این بازارها، توانسته روزبه روز شمار بیشتری از گوشی های خود را به فروش برساند و بخش قابل توجهی از کاربران گوشی های هواوی را به خود جذب نموده است. شیائومی چند ماه قبل برای مدتی از سامسونگ عبور کرد و توانست به طور موقت عنوان بزرگ ترین سازنده گوشی های هوشمند را از آن خود کند.

البته در حال حاضر این شرکت در رتبه سوم بازار جهانی واقع شده است و سامسونگ و اپل جایگاه اول و دوم را از آن خود نموده اند. اما مدیران شیائومی با اتخاذ استراتژی های مختلف، می خواهند هرچه زودتر در مقام نخست این بازار قرار بگیرند.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی فراوری گوشی در پاکستان را از دو ماه دیگر کلید می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی فراوری گوشی در پاکستان را از دو ماه دیگر کلید می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید