طرح های نوآورانه و فراوری محوری در حوزه مصرف بهینه آب حمایت میکنیم

به گزارش گلچینی از بهترین ها، معاون رئیس جمهور در سفر به سمنان گفت: طرح های نوآورانه و دانش بنیان در مقابله با کم آبی و برطرف احتیاج کشور به آب از یک سو دارای اهمیتی فراوان و از سوی دیگر یک احتیاج مبرم هستند و لذا از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد حمایت خواهند بود.

طرح های نوآورانه و فراوری محوری در حوزه مصرف بهینه آب حمایت میکنیم

به گزارش گلچینی از بهترین ها سمنان؛ سورنا ستاری شامگاه سه شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه طرح های نوآورانه و فراوری محوری که در حوزه مصرف بهینه آب و مقابله با کم آبی باشند مورد حمایت ویژه معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری قرار می گیرند، ابراز کرد: برطرف خشکسالی و مشکل کمبود آب می تواند به ارتقای سرمایه گذاری و فراوری در سطح کشور منجر گردد.

وی با بیان اینکه آب و انرژی رکن مهم فراوری است، ابراز کرد: طرح های نوآورانه و دانش بنیان در مقابله با کم آبی و برطرف احتیاج کشور به آب از یک سو دارای اهمیتی فراوان و از سوی دیگر یک احتیاج مبرم هستند و لذا از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد حمایت خواهند بود.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در بسیاری بخش ها سرآمد کشورهای منطقه است که از جمله آنها باید گفت فناوری های زیاد در حوزه مقابله با کم آبی است اما باید توجه داشت که ما احتیاجمند مدیریت مصرف نیز به خصوص در بخش های فراوریی هستیم، گفت: این بخش نیز توان و رویکرد خوب اقتصاد دانش بنیان و شرکت های فناوری می توانند به یاری ما بیایند.

ستاری با بیان اینکه حمایت از اشتغال دانش بنیان احتیاجمند ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی است، ابراز کرد: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در شرکت های دانش بنیان یک اولویت است چرا که به ما یاری می نماید تا اقتصاد دانش بنیان را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه ضعف پارک علم و فناوری استان سمنان کمبود سرمایه گذار است تا بتواند توسعه پیدا کند، تاکید نمود: جذب سرمایه های بخش خصوصی می تواند به ارتقای حوزه دانش بنیان ها یاری کند اما باید کوشش کرد تا موانع سرمایه گذاری برطرف شوند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه با وجود ظرفیت خوب استان سمنان در صنایع، کمبود جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی قابل پذیرش نیست، بیان نمود: باید اقدامات ویژه ای در راستای ارتقای سرمایه گذاری صورت گیرد.

ستاری خواهان ارتقای سرمایه ثبتی صندوق پژوهش و فناوری استان سمنان از جذب سرمایه گذار بخش خصوصی شد و گفت: این صندوق محور توسعه استان محسوب می گردد زیرا می تواند منابع خوبی را به دانش بنیان ها تزریق کند لذا باید به دنبال سرمایه گذار برای آن بود.

منبع: جام جم آنلاین

به "طرح های نوآورانه و فراوری محوری در حوزه مصرف بهینه آب حمایت میکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های نوآورانه و فراوری محوری در حوزه مصرف بهینه آب حمایت میکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید