عینک VR اپل با تراشه مک عرضه می گردد

به گزارش گلچینی از بهترین ها، اپل برای عینک واقعیت مجازی خود از تراشه مک استفاده می نماید.

عینک VR اپل با تراشه مک عرضه می گردد

پیش بینی می گردد عینک واقعیت مجازی اپل از تراشه های مک (M2) استفاده کند. این تراشه در مجموعه مک مینی به روز شده برای انتشار در اواخر سال 2022 گنجانده می شوند.

به گزارش سایت digitaltrends، هدست واقعیت مجازی یک دستگاه مستقل همه کاره شبیه به Oculus Quest 2 است که پیش بینی می گردد، اپل آن را با بعضی از تازهترین سخت افزار های کامپیوتری این شرکت تجهیز کند. از آنجایی که M2 دارای یک CPU هشت هسته ای و یک پردازنده گرافیکی 10 هسته ای است، به نظر می رسد که Apple VR می تواند از نظر پردازشی در برابر بقیه هدست های موجود در بازار، قدرت خوبی داشته باشد.

اپل VR دارای Staten M2 خواهد بود. گفته شده، تراشه فعلی این عینک A15، در حالی که M1 بر اساس A14 Bionic است. عینک تازه اپل دارای یک پردازنده گرافیکی 10 هسته ای قوی تر است. هسته های عملکرد تازه با نام رمز Avalanche و هسته های کارایی به نام Blizzard شناخته می شوند.

گزارشات حاکی از آن است که این اطلاعات از دسامبر سال گذشته به وسیله غول فناوری آمریکا در توئیتر برای طرفداران به اشتراک گذاشته شد. تا کنون به گفته توسعه دهندگان این شرکت، عینک واقعیت مجازی از سیستم عامل iOS استفاده می نماید.

بیشتر بخوانید

رونمایی متا از ویژگی مرز شخصی در سیستم Horizon

گلچینی از بهترین ها فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عینک VR اپل با تراشه مک عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عینک VR اپل با تراشه مک عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید