آیا هواداران تاریخ انتشار بازی استارفیلد را متوجه شده اند؟

به گزارش گلچینی از بهترین ها، در حال حاضر نمی دانیم که بازی نقش آفرینی علمی تخیلی نو بتسدا یعنی استارفیلد دقیقاً در چه تاریخی عرضه می گردد و فقط تنها چیزی که می دانیم این است که در نیمه اول 2023 عرضه خواهد شد. با این حال، برخی از هواداران گمان می نمایند که تاریخ عرضه بازی را به دست آورده اند. اگرچه من چندان با استدلال آن ها قانع نشده ام اما باید اعتراف کنم که استدلال آن ها در نوع خود جالب است.

آیا هواداران تاریخ انتشار بازی استارفیلد را متوجه شده اند؟

همه چیز به تریلر گیم پلی بازی استارفیلد که یک سال پیش در کنفرانس مایکروسافت نشان داده شد، مربوط می گردد. روز بعد از آن نمایش، یوتیوبری با نام کاربری LoneVaultWanderer در نوشته ای در توییتر بیان نمود که شماره ثبت در سفینه درون بازی SV 821 393 است که یک ایستر اِگ کوچک به شمار میرود. 821393 شماره ثبت اختراع ماشین پرنده معروف برادران رایت است. اگر تعجب نموده اید، بله، باید بگویم که چنین چیزی درست - این عدد حداقل دو بار در ویدئو به وضوح قابل مشاهده است.

ثبت اختراع (پتنت) 821393 برای ماشین پرنده معروف برادران رایت در 22 می 1906 اعطا شد اما تشکیل پرونده برای ثبت اختراع در 23 مارس 1903 انجام شد. اینجاست که تئوری آغاز به کمی فراگیر شدن می نماید. 23 مارس به عنوان روز بالقوه در نظر گرفته می گردد، زیرا روز ثبت، لحظه واقعی یورکا این اختراع بزرگ است و بعلاوه به این علت که نشان دهنده سالگرد صد و بیستم این رویداد است، 23 مه 2023 یک عدد گرد دلپذیر برای سالگرد آن ایده آل است.

یکی از دیگر عواملی که شانس واقعی بودن این تئوری را بالا می برد، چیزی است که یکی از کاربران ردیت به نام Balrog229 هم اشاره نموده است. او گفته: اگر نظر من را بخواهید، به نظر می رسد که تاریخ 3-23-23 (سوم مارس سال 2023) از آن نوع تاریخ هایی است که تاد هاوارد برای عرضه بازی هایش انتخاب می نماید.

شاید این اظهارنظر عجیب به نظر برسد اما خود تاد هاوارد هم در گذشته در مصاحبه ای به چنین تاریخ هایی ابراز علاقه نموده بود و حتی قبل از اینکه این بازی با تعویق روبرو گردد، قرار بود استارفیلد در 11-11-22 منتشر گردد. او در گذشته در مصاحبه ای اعلام نموده بود: از نظر بصری این تاریخ ها را دوست دارم. اسکایریم هم در 11-11-11 منتشر شد. بحث های زیادی درباره تاریخ عرضه اسکایریم به میان آمد اما من روی همین تاریخ عرضه پافشاری می کردیم و آن را بی نقص می دانستم.

البته بعضی هم در ردیت این احتمال را می دهند که بازی در 6 ژوئن (به عبارتی 6-6-23) منتشر گردد که این هم می تواند با همان مدل تاریخ های موردعلاقه تاد هاوارد هم خوانی داشته باشد. اگرچه، 6 ژوئن تقریباً اواخر نیمه اول سال 2023 محسوب می گردد.

تمام این حرف ها صرفاً احتمالات و حدس و گمان های مختلف هواداران است و صادقانه بخواهم بگویم، فکر می کنم که نظریه 23 مارس تقریباً بعید است. با این حال، این یک تئوری سرگرم نماینده و هوشمندانه است. البته، این احتمال وجود دارد که بتسدا و تاد هاوارد در حال حاضر به صورت داخلی در درون شرکت تاریخ 23 مارس را در نظر داشته باشند اما خوشبختانه به نظر می رسد که این نکته را متوجه شده اند که قبل از قطعی شدن تاریخ عرضه و حدود یک سال قبل از انتشار نباید تاریخ دقیق عرضه بازی را اعلام نمایند تا با تأخیر احتمالی یا اختلال در برنامه های قبلی به مورد هجمه و انتقادهای فراوان قرار بگیرند. اتفاقی که دقیقاً چند ماه پیش پس از اعلام رسمی تأخیر در تاریخ عرضه بازی استارفیلد رخ داد. به همین دلیل، بهتر است هواداران هم کمی به صبر خود اضافه نمایند و بگذارند توسعه دهندگان با آرامش و آسودگی بیشتر به کار خود مشغول شوند.

منبع: PC Gamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیا هواداران تاریخ انتشار بازی استارفیلد را متوجه شده اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا هواداران تاریخ انتشار بازی استارفیلد را متوجه شده اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید